• hoi hoi,
    ik ben een best grote twilight fan en bij sommige poll, tropics, of ergens anders lees ik dat veel een hekel hebben aan Bella. Persoonlijk vind ik haar boekpersonage erg mooi, leuker dan in de film daar gaat het wel. Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige haar haten?
    tnx!
    xx


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    oke ik heb een idee.
    we sturen haar een brief of ze wat meer kan lachen!:P


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    in de film of in het boek?

    Gewoon zo in real life.
    Weet ik veel hoe ze in een boek is, ik lees die boeken niet. Ik ben totaal geen fan van Twilight! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb alleen de twee eerste films gezien en het irriteerde me dat ze nooit lachte. Ik vond het heel deprimerende films in het algemeen eigenlijk. :x
    Maar haten doe ik niet, want echt kennen doe ik haar karakter niet.


    Let the Night embrace you

    Ik vind d'r juist goed en leuk. (;


    Love is in the air'<3

    Ik vind haar acteertalent niet zo geweldig, persoonlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind Bella haar personage gewoon echt niet leuk, aangezien ze naar mijn mening echt veel te veel zelfmedelijden heeft. Niet te geloven gewoon.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Wat sommigen vergeten is,
    Dat ze zo moét acteren.
    En als ze niet goed was, zou ze dan gekozen zijn geweest voor de rol. Ahneee...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik vind Bella wel een leuk karakter hebben. En Kirsten kan ik niet haten, aangezien ik haar niet ken. Wel vind ik dat ze niet goed acteert. Maar dat geldt voor vele acteurs uit Twilight, vind ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik vind Bella wel een leuk karakter hebben. En Kirsten kan ik niet haten, aangezien ik haar niet ken. Wel vind ik dat ze niet goed acteert. Maar dat geldt voor vele acteurs uit Twilight, vind ik.


    dat wel. ze heeft soms van die scenes....


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    In de film is Bella veel te serieus en lacht zo weinig. Ze is zo'n personage van kijk-hoe-zielig-ik-ben -zwaaizwaai


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb een hekel aan Bella, omdat ze zo ongelooflijk saai en zuur is. Kirtsen Stewart is daarom ook een geweldige actrice, want bij iedere film krijg ik een grotere hekel aan Bella. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ikhaat haar niet ;p maar ikvind haar wel leuker in de boeken wnt in de films is ze zo anders, ikweet niet; Kristen kan niet zo goed acteren?
    wnt vele vinden het stukje van New Moon 'Can I ask for one thing, kiss me!' zo geweldig, maar ikzou eerder bang hebben als iemand het zo tegen mij zegt ;p hahaa, eigen mening. Go Bella, Bye Kristen ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Envoi schreef:
    ikhaat haar niet ;p maar ikvind haar wel leuker in de boeken wnt in de films is ze zo anders, ikweet niet; Kristen kan niet zo goed acteren?
    wnt vele vinden het stukje van New Moon 'Can I ask for one thing, kiss me!' zo geweldig, maar ikzou eerder bang hebben als iemand het zo tegen mij zegt ;p hahaa, eigen mening. Go Bella, Bye Kristen ;p


    ja ik werd daar eng van. ik zou graag met haar willen ruilen maar dat was wel raar. ik vond and so the lion fell in love with te lamb veel mooier. Bella is een leuk personage maar in de films wordt haar karkater denk ik verkeerd laten zien zeg maar. wat vinden jullie?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ja ik werd daar eng van. ik zou graag met haar willen ruilen maar dat was wel raar. ik vond and so the lion fell in love with te lamb veel mooier. Bella is een leuk personage maar in de films wordt haar karkater denk ik verkeerd laten zien zeg maar. wat vinden jullie?


    Helemaal mee eens ;p
    in de boeken lijkt Bella mij gwn veel vrolijker, of mss is dat gwn mijn beeld van haar ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik haat haar niet maar ze heeft idd een zuur gezichtxD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.