• hoi hoi,
    ik ben een best grote twilight fan en bij sommige poll, tropics, of ergens anders lees ik dat veel een hekel hebben aan Bella. Persoonlijk vind ik haar boekpersonage erg mooi, leuker dan in de film daar gaat het wel. Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige haar haten?
    tnx!
    xx


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Joker schreef:
    Ik zou je vertellen waarom:
    -Ze heeft een rotkop.
    -Ze kan niet acteren.
    -Ze toont geen emoties, ook niet in real life.
    -Ze kan niet acteren, oh heb ik al gezegt :')
    -En volgens mij meent ze zich heel wat omdat ze Robert en Tay zoende etc.
    -En het karakter Bella vind ik zowiezo een grote kut.

    Je vergeet dat alles zo over dreven is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze stelt dr te veel aan
    en in twillight heeft ze dr mond vaak open staan daar erger ik me dus ook aan


    the world is filled with people that we dont understand

    CandyKiss schreef:
    Ik heb geen hekel aan haar :')
    Ze is nogal somber enzo, maar oké daar kan ik wel mee leven (:

    Veel mensen zullen ook jaloers op haar zijn omdat ze met 'Edward' en 'Jacob' mocht zoenen.
    Zo zie ik het (krul)
    De films zijn zeker goed! En tja, als je zo een hekel aan haar hebt, moet je gewoon niet kijken :Y)


    ik heb totaal geen hekel aan haar. ik vind haar eeen heel leuk personage ik wilde alleen uitleg wjom iedereen haar zo haat.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ik heb totaal geen hekel aan haar. ik vind haar eeen heel leuk personage ik wilde alleen uitleg wjom iedereen haar zo haat.


    Ja, dat snap ik dus niet.
    Mensen zijn gewoon jaloers op haar :'D
    Ze speelt haar rol best goed. En ja, kun je nu echt verwachten dat iedereen altijd vrolijk moet zijn? Liever zo een Bella dan een hyper kind dat overal naartoe huppelt (krul)


    You’re falling into history.

    Het boekpersonage is leuk, maar in de film komt ze anders over dan in de boek, vind ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik dus niet.
    Mensen zijn gewoon jaloers op haar :'D
    Ze speelt haar rol best goed. En ja, kun je nu echt verwachten dat iedereen altijd vrolijk moet zijn? Liever zo een Bella dan een hyper kind dat overal naartoe huppelt (krul)


    jep vind ik ook. ze acteerd op zich wel goed maar sommige scenes zijn wat minder. maar ze zijn denk ik gwn jaloers


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    jep vind ik ook. ze acteerd op zich wel goed maar sommige scenes zijn wat minder. maar ze zijn denk ik gwn jaloers


    Denk je? :'D
    Mensen zijn gewoon zo jaloers op haar omdat ze zelf wel graag eens met Robert Pattinson of Taylor Lautner zouden zoenen (krul)
    En dus steken ze de schuld op Bella dat ze zo irritant is. Niks meer :')


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Denk je? :'D
    Mensen zijn gewoon zo jaloers op haar omdat ze zelf wel graag eens met Robert Pattinson of Taylor Lautner zouden zoenen (krul)
    En dus steken ze de schuld op Bella dat ze zo irritant is. Niks meer :')


    ja helemaal mee eens Bella is een fantastisch personage. iedereen is gwn jaloers op haar. ik zou best willen ruilen.xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Denk je? :'D
    Mensen zijn gewoon zo jaloers op haar omdat ze zelf wel graag eens met Robert Pattinson of Taylor Lautner zouden zoenen (krul)
    En dus steken ze de schuld op Bella dat ze zo irritant is. Niks meer :')

    O nee hoor,mij maakr het echt niet uit met wie ze zoent,zeker als het een acteerzoen is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ja helemaal mee eens Bella is een fantastisch personage. iedereen is gwn jaloers op haar. ik zou best willen ruilen.xD


    Kristen Stewart speelt die rol vreselijk goed. Ik weet zeker als iemand anders haar rol zou spelen dat er ook op die commentaar komt. Hoe vrolijk ze ook is. Het blijft gewoon de jaloezie (nerd)


    You’re falling into history.

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ja ik werd daar eng van. ik zou graag met haar willen ruilen maar dat was wel raar. ik vond and so the lion fell in love with te lamb veel mooier. Bella is een leuk personage maar in de films wordt haar karkater denk ik verkeerd laten zien zeg maar. wat vinden jullie?


    Inderdaad.
    Ze brengt het personage Bella verkeerd over, in het boek twilight lacht ze zo nu en dan nog wel eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Exercitus schreef:
    (...)
    O nee hoor,mij maakr het echt niet uit met wie ze zoent,zeker als het een acteerzoen is.


    En toch heeft iedereen een hekel aan haar?
    Echt wel dat er dat voor iets tussen zit (krul)
    Er heeft toch ook niemand commentaar op 'Alice' of 'Rosalie'? :'D


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    En toch heeft iedereen een hekel aan haar?
    Echt wel dat er dat voor iets tussen zit (krul)
    Er heeft toch ook niemand commentaar op 'Alice' of 'Rosalie'? :'D

    Omdat ik hun beter actrieses vind en minder overdreven (als personage). Kom op zech 3 maanden zitten als een zombie omdat een jongen weg is,dat is nogal overdreven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CandyKiss schreef:
    (...)

    En toch heeft iedereen een hekel aan haar?
    Echt wel dat er dat voor iets tussen zit (krul)
    Er heeft toch ook niemand commentaar op 'Alice' of 'Rosalie'? :'D


    jaaa bv. Rosalie denkt alleen maar aan zichzelf en Alice is de hele tijd hyper. Maar Kristen steward brengt het soms wel ietsiepietsie anders over dan het hoort


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    (...)
    Omdat ik hun beter actrieses vind en minder overdreven (als personage). Kom op zech 3 maanden zitten als een zombie omdat een jongen weg is,dat is nogal overdreven.


    Het is ook maar een film. Komaan, doe niet zo onnozel. Zie je liever dan iemand anders Bella's rol vertolken? Daar zal dan ook wel weer commentaar op komen. Voor sommige mensen is het ook nooit goed :')


    You’re falling into history.