• hoi hoi,
    ik ben een best grote twilight fan en bij sommige poll, tropics, of ergens anders lees ik dat veel een hekel hebben aan Bella. Persoonlijk vind ik haar boekpersonage erg mooi, leuker dan in de film daar gaat het wel. Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige haar haten?
    tnx!
    xx


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Envoi schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens ;p
    in de boeken lijkt Bella mij gwn veel vrolijker, of mss is dat gwn mijn beeld van haar ;p


    nee in de boeken is ze inderdaad vrolijker. dan doet ze veeeeeel vrolijker. haar beeld wordt in de films gwn te erg vervormd


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb geen hekel aan Bella maar ik vind die actriese niet zo heel goed spelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat haar niet ,en zeker Kristen niet want zij acteerd maar, maar ik vind het personage Bella egoïstisch en een aandacht trekstert.


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Ik haat haar niet ,en zeker Kristen niet want zij acteerd maar, maar ik vind het personage Bella egoïstisch en een aandacht trekstert.


    nee dat vind ik nie...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik haat twilight op zich al.

    wunschen schreef:
    Ik haat twilight op zich al.


    jaaaaaaaaaaaah da kan ook. *ligt plat*


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    nee dat vind ik nie...

    maar ik wel...

    Ik bedoel, ze heeft Edward terug gaat ze zich druk maken over Jacob en zorgt ze er zelf voor dat ze ook verliefd op hem is. Dan neemt ze iedereen mee in haar problemen en worden er nog ergere ruzie's gemaakt door haar. Dan wordt ze zwanger en wil ze het kind houden terwijl ze weet dat ze er van dood kan gaan.
    Ik vind het trouwens jammer dat het boek een happy end heeft.


    The soul needs autumn.

    Ik haat haar hoofd ze kijkt altijd chagrijnig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Santo schreef:
    (...)
    maar ik wel...

    Ik bedoel, ze heeft Edward terug gaat ze zich druk maken over Jacob en zorgt ze er zelf voor dat ze ook verliefd op hem is. Dan neemt ze iedereen mee in haar problemen en worden er nog ergere ruzie's gemaakt door haar. Dan wordt ze zwanger en wil ze het kind houden terwijl ze weet dat ze er van dood kan gaan.
    Ik vind het trouwens jammer dat het boek een happy end heeft.

    Precies, dat vind ik ook. O.O


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    happy end is wel leuk maar het had wel anders mogen eindigen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik kan er niet tegen dat ze van twee walletjes eet. Heeft ze een discussie met Edward, op naar Jacob! Jacob doet iets fouts. Gaat ze naar Edward. Een discussie met Edward. Hé, Waar is Jacob?

    Een van de redenen waarom ik de boeken en de films vreselijk vind. -niet persoonlijk, ik heb het niet op vampieren/weerwolven-


    All this dampness is damp.

    Ik zou je vertellen waarom:
    -Ze heeft een rotkop.
    -Ze kan niet acteren.
    -Ze toont geen emoties, ook niet in real life.
    -Ze kan niet acteren, oh heb ik al gezegt :')
    -En volgens mij meent ze zich heel wat omdat ze Robert en Tay zoende etc.
    -En het karakter Bella vind ik zowiezo een grote kut.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 15:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ramos schreef:
    Ik kan er niet tegen dat ze van twee walletjes eet. Heeft ze een discussie met Edward, op naar Jacob! Jacob doet iets fouts. Gaat ze naar Edward. Een discussie met Edward. Hé, Waar is Jacob?

    Een van de redenen waarom ik de boeken en de films vreselijk vind. -niet persoonlijk, ik heb het niet op vampieren/weerwolven-


    whahahahahaha. *lacht zich kapot* dat eerste stukje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    maar het klopt wel. maar alsnog vind ik het wel mooi. maar ik vond wel dat ze niet de hele tijd over hoeft te lopen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Joker schreef:
    Ik zou je vertellen waarom:
    -Ze heeft een rotkop.
    -Ze kan niet acteren.
    -Ze toont geen emoties, ook niet in real life.
    -Ze kan niet acteren, oh heb ik al gezegt :')
    -En volgens mij meent ze zich heel wat omdat ze Robert en Tay zoende etc.
    -En het karakter Bella vind ik zowiezo een grote kut.


    heel erg mee eens. boekpersonage is veeele malen leuker. behalve dat laatste ben ik het nie mee eens maar das eigen mening

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 15:04 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb geen hekel aan haar :')
    Ze is nogal somber enzo, maar oké daar kan ik wel mee leven (:

    Veel mensen zullen ook jaloers op haar zijn omdat ze met 'Edward' en 'Jacob' mocht zoenen.
    Zo zie ik het (krul)
    De films zijn zeker goed! En tja, als je zo een hekel aan haar hebt, moet je gewoon niet kijken :Y)


    You’re falling into history.