• En ik moet maar twee dingen weten, voor ik het ga installeren voor de mensen die het hebben
    1# Neemt het veel plaats in beslag, waardoor je pc langzamer gaat werken, of niet?
    2# Er hangen toch geen virussen aan vast, of er komen toch niet sneller virussen binnen als je het hebt?
    Dankje :'DD

    1. Bij mij niet, hij is met iTunes even sloom als zonder iTunes. (Ik denk dat het er aan ligt hoeveel muziek je erin zet).
    2. Niet dat ik weet. iTunes is niet echt een obscuur programma. Heb het nu al jaren, nooit virussen van gehad.


    I am an idiot, I move.

    Je pc wordt er trager van als je het combineert met andere programma's. Als je alleen met Itunes bezig bent niet echt, maar als je ondertussen ook internet en msn hebt opstaan wordt het trager. Er zitten geen virussen aan of wat dan ook, het is normaal volstrekt veilig, al heb ik nog wel nog nooit iets 'gekocht' van Itunes, ik gebruik het alleen maar om muziek op te zetten.


    The soul needs autumn.

    ik snap iTunes niet om liedjes af te halen..
    op iTunes moet ge toch betalen om te downloaden? of ben ik zo dom dat dit niet waar is


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    ik snap iTunes niet om liedjes af te halen..
    op iTunes moet ge toch betalen om te downloaden? of ben ik zo dom dat dit niet waar is

    iTunes is een muziekbibliotheek van Apple. Je kan er idd ook betaald downloaden, alleen dat doe ik nooit xd.


    I am an idiot, I move.

    Santo schreef:
    Je pc wordt er trager van als je het combineert met andere programma's. Als je alleen met Itunes bezig bent niet echt, maar als je ondertussen ook internet en msn hebt opstaan wordt het trager. Er zitten geen virussen aan of wat dan ook, het is normaal volstrekt veilig, al heb ik nog wel nog nooit iets 'gekocht' van Itunes, ik gebruik het alleen maar om muziek op te zetten.

    Ah man, dan laat ik het wel ;$ mijn internet & msn staat altijd open en ik haat het als één van die twee traag reageert x).

    wunschen schreef:
    (...)
    Ah man, dan laat ik het wel ;$ mijn internet & msn staat altijd open en ik haat het als één van die twee traag reageert x).

    Voor wat wou je het dan gebruiken, want bv. ik kan met mijn Ipod niets aanvangen zonder Itunes,:')


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    (...)
    Voor wat wou je het dan gebruiken, want bv. ik kan met mijn Ipod niets aanvangen zonder Itunes,:')

    Omdat ik gek word van youtube x)

    wunschen schreef:
    (...)
    Omdat ik gek word van youtube x)

    But, je moet alles betalen op Itunes, enfin voor zover ik weet toch ;')


    The soul needs autumn.

    nee en nee.
    ik hou van mn itunes <3


    waarom is het zo godse koud? :(

    1. Itunes zelf is alleen sloom
    2. nee


    *insert philosophical cringe expression here*

    Santo schreef:
    (...)
    But, je moet alles betalen op Itunes, enfin voor zover ik weet toch ;')

    Neehoor, je kan er ook gedownloade, illegale, gratis nummers inzetten. (Gelukkig maar xd).


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)
    Neehoor, je kan er ook gedownloade, illegale, gratis nummers inzetten. (Gelukkig maar xd).

    Dat weet ik wel, maar ik bedoelde als je iets van Itunes zelf moet downloaden kost dat altijd geld ;')


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    (...)
    Dat weet ik wel, maar ik bedoelde als je iets van Itunes zelf moet downloaden kost dat altijd geld ;')

    Daarom doe ik dat ook niet :'D


    -

    Santo schreef:
    (...)
    Dat weet ik wel, maar ik bedoelde als je iets van Itunes zelf moet downloaden kost dat altijd geld ;')

    Jadatwel ;x. Alleen dat doe ik echt nooit.


    I am an idiot, I move.

    Mijn laptop wordt niet trager van iTunes, hoor. Ik zou zeggen, probeer het gewoon.. Verschilt per laptop/pc, of hij er trager van wordt.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 22:32 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'