• Quiz van de week:
    Mtv Verslaafd? =D
    Ben jij Mtv verslaafd? Heb jij geen gids meer nodig om te kijken wat er allemaal op mtv komt? =D
    nu doen

    Topic van de week:
    De nieuwe paranormale: Beesie Bert

    Story van de week:
    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]
    Berlijn 1945: een stad geteisterd door bommen, vuur, tanks en soldaten. De Amerikanen rukken op vanuit de westkant, het Rode Leger vanuit de oostkant. Naarmate het oostfront zich steeds meer naar het westen verschuift dringt een schokkend besef tot de Duitse burgers door: Het Rode Leger brengt niet alleen bevrijding van het nazisme, maar ook een spoor van bruut geweld tegen onschuldige Duitse burgers met zich mee. Op een ongehoord wrede manier wordt de bevolking duidelijk dat de Sovjetsoldaten n (lees verder)

    Poll van de week:
    Jeu de boules,zou jij Binnen of Buiten Boulen?
    - Binnen!
    - buiten!
    - maakt voor mij geen verschil
    - ik zou liever helemaal niet boulen^^

    Foto van de week:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=168782


    Dit is mijn signature...

    Die Quiz is echt top! Ik ben verslaafd :P

    En die foto is ook leuk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sam, je verhaal! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wuttepiep dat is mijn topic. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die topic 8D


    we've only said goodbye with words

    Over de story; ik voel mij eigenlijk best beledigd. Waarom heeft iedereen zo'n schrik van Russen in Gods naam? Oké, ze waren wel slecht georganiseerd, de Rode leger, maar verkrachters? O:
    Toch niet allemaal? Er zijn overal slechte mensen, ook in België en Nederland. Niet alleen in Rusland.
    Ik bedoel, jullie hebben allemaal een vreselijk verkeerd beeld van Rusland. Een hélemaal verkeerd beeld.
    Als jullie maar wisten wat ze daar over België zeggen! Wat alle buurlanden zoals Frankrijk, of zelfs zoals Engeland allemaal denken dat hier gebeurt!
    Een beetje research en navraag is toch niet te veel gevraagd? ;s
    Verkrachters en plunderaars. Right.

    Maar de story zelf is heel mooi geschreven, dat zag ik al aan de eerste chapter en aan de inleiding. Als het nu maar de Duitse leger was geweest en niet de Russische...


    Where there is a sea there are pirates...

    hey?
    das mijn poll!


    stay Nyappy