• ...Want dan organiseren we er één :D

    vet cool maar het is best ver weg

    (AUB alléén reageren als je ook KAN xD)

    Doo^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (AUB alléén reageren als je ook KAN xD)


    whaha ligt er aan welk dag, mestal kan ik wel komen

    door de week nope, in het weekend maybe, maar waarschijnlijk niet:( wheeeeeeeeeee:'(
    trouwensssss kan wel xD maar dan moet ik wel 60 euro voor heen én terugreis neerleggen -droge dode blik-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ikikikikikikik!!


    when words fail, music speaks.

    in sellingen is nóg beter maarjah dan komt er niemand (A)


    when words fail, music speaks.

    door de week nope, in het weekend maybe, maar waarschijnlijk niet:( wheeeeeeeeeee:'(
    trouwensssss kan wel xD maar dan moet ik wel 60 euro voor heen én terugreis neerleggen -droge dode blik-
    OOooohhh nog een vraagje: kun jij misschien op mijn verjaardagsfeestje komen? xD
    of zullen we een soort privé-voo-rDoo-feest houden bij de volgende logeerpartij xD

    in sellingen is nóg beter maarjah dan komt er niemand (A)
    xD

    Doo^^
    Hoezo 3e persoon? XD

    whaa miss wil annemarie = vriendin van me mee zit ook op quizlet ;) maar bijna nooit op forum


    when words fail, music speaks.

    Waar is die meeting alsk mag vragen =)? Ben ni echt aant volgn .. Ma zou graag komen XD.
    X

    whaa miss wil annemarie = vriendin van me mee zit ook op quizlet ;) maar bijna nooit op forum
    oke :P

    ik woon maybe niet in assen maar wel dichtbij dus doen !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)OOooohhh nog een vraagje: kun jij misschien op mijn verjaardagsfeestje komen? xD
    of zullen we een soort privé-voo-rDoo-feest houden bij de volgende logeerpartij xD

    dude, wanneer ben je jarig xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.