• nu is de pro&contra in de joepie van volgende week:
    'Bill van tokio hotel zingt beter als de drie jonas brothers samen!!'

    Dit is toch gewoon ruzie uitlokken tussen beiden soorten groepen fans? :S

    damn!

    (maar het is natuurlk wel waar(A))

    Ik heb gezgd da ze wel gelijk hebbe xD

    ze ebben gelijk ook
    maar ik denk nie da ze die in de joepie gaan zetten

    Joepi is gewoon een dom blad

    't zijn de fans die ruzie maken:'D de fans moeten slimmer zijn:P Maar de joepie heeft wel gelijk x'D


    Why don't you break my heart

    Hun moeten ook hun mening kunnen geven. Je kan het ook als een stelling zien. Ik vind dat die opmerking best moet kunnen, als er maar goed wordt aangegeven dat het om een mening gaat.


    blame the bully.


    Dit is toch gewoon ruzie uitlokken tussen beiden soorten groepen fans? :S
    damn!



    Ehhhh?

    Tuurlijk, ze denken:"AAAH RUZIE ! XD DAAR HEB IK ZIN IN! TUSSEN FANS NOG MOOIER, AHH laten we de JB-fans tegen de TH-fans opzetten"

    -.-' xD

    Tja, als iedereen er zo op in gaat, dat het zoooo erg is xD.. tja dan krijg je inderdaad ruzie tussen die fans... best slim? xD

    Neh maar inderdaad, die opmerking moet kunnen.

    Whoaaa, waar iedereen zich al zo druk om maakt xD

    ze overdrijven daar veel te hard in, ik denk zelfs dat de stand bijna gelijk gaat staan!

    MA k vind het onderwerpp wel overdreven


    everything you imagined, and more...

    Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
    bij die ene stoeme wedstrijd was em zo it's raining man aant zingen en et klonk gwn TRAGISCH

    en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*


    PoisonTrash on camera

    Het is wel uitlokken,,, zo krijg je meer JB haters. En ook meer TH haters :S

    E
    n we weten zelf hoe kut het is als gezegt word dat Tom dit is, of Bill weer dat (leugens dus!!)


    maart
    och, Bill vind ik wel beter. Maar dan wil in niet zeggen dat ik nu opeens JB moet haten :S , maar vind het wel lelijke muziek smaak.. (mijn mening dus!)

    Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
    bij die ene stoeme wedstrijd was em zo it's raining man aant zingen en et klonk gwn TRAGISCH

    en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*


    Ook weer uitdagen :S

    joepie heeft wel gelijk :D ^^


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    agree whit
    maar elkaars muziek respecteren zie je toch niet vaak meer


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Inderdaad dat ze dat er in zetten, ook niet normaal
    En euh jah Bill kan zingen maar die van JB ook he, dus wat maakt het uit, het is gewoon wie je liever hoort zingen


    Live life limitless.

    Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
    bij die ene stoeme wedstrijd was em zo it's raining man aant zingen en et klonk gwn TRAGISCH

    en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*

    *Kots* (cat)


    I recycle my thoughts.

    Btw,
    Joepie stinkt.


    I recycle my thoughts.