• nu is de pro&contra in de joepie van volgende week:
    'Bill van tokio hotel zingt beter als de drie jonas brothers samen!!'

    Dit is toch gewoon ruzie uitlokken tussen beiden soorten groepen fans? :S

    damn!

    (maar het is natuurlk wel waar(A))

    (...)

    Ehhhh?

    Tuurlijk, ze denken:"AAAH RUZIE ! XD DAAR HEB IK ZIN IN! TUSSEN FANS NOG MOOIER, AHH laten we de JB-fans tegen de TH-fans opzetten"

    -.-' xD

    Tja, als iedereen er zo op in gaat, dat het zoooo erg is xD.. tja dan krijg je inderdaad ruzie tussen die fans... best slim? xD

    Neh maar inderdaad, die opmerking moet kunnen.

    Whoaaa, waar iedereen zich al zo druk om maakt xD


    tuurlk denken ze dat! ö remember dat hele artikel over haters vs. fans??

    dat hebben ze er ook ingezet om gewoon meer aandacht te trekken van de fans en de haters, en zo meer te verkopen he ö

    en nu dat haters vs. fans gedoe gedaan is, zetten ze maar de JB-fans en de TH-fans tegen elkaar op o_O

    door zo'n pro&contra te maken.. voor de TH-fans is het natuurlk positief, maar als er zou staan dat het omgekeerd was, en de JB's beter zingen dan Bill? dat zou ik toch wel onterecht vinden! ö dus ik begrijp het ook als de Jb-fans hierom kwaad zouden zijn, en dat wil de Joepie net

    Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
    bij die ene stoeme wedstrijd was em zo it's raining man aant zingen en et klonk gwn TRAGISCH

    en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*


    maakt het uit?
    Bill is met zijn it's raining men tog maar lekker beroemd geworden :')

    en hij kan wel zingen, doe het dan zelf als ge het zo veel beter kunt, gaylord.

    NEEUH en er waren al HELEMAAL geen ruzie's tussen de fans ¬¬"

    Btw,
    Joepie stinkt.

    Heel hard, kdenk dak em alleen nog maar ga kopen als dr ne poster van Paramore in zit xD


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    Heel hard, kdenk dak em alleen nog maar ga kopen als dr ne poster van Paramore in zit xD


    Dat is deze week, dus hij is nu al uit


    Live life limitless.

    Ik ga ze een kwade rief schrijven ^^

    STEM GWN OP TOKIO HOTEL ^^
    En vertel het door ;)


    Stop wishing, Start doing..

    JB vind ik al helemaal niks
    Maar ik heb wel respect voor de band& de fans.

    maar je kan geen band vergelijken.
    Qua zang wel. maar je kan bijv. opera niet met grunten vergelijken :S
    Same like bands.



    It's not the same without you.

    Ik haat ze allebei niet, maar het is gewoon bullshit. :'DD


    -

    denk ni da ze die pro & contra erin gaan zetten omda ze keiveel kwade brieven gaan sgrijven, ze hadden een pro & contra op de site gezet en de titel was; Gustav en Georg zijn lelijkerds vergeleken met Tom en Bill, die is er niet inkomen te staan doorda ze al keiveel kwade brieven en mails ebben gekregen en als die erin zou komen te staan zouden ze er nog meer krijgen

    Ik vind het wel een beetje raar.. dat ze zo doen, maar .. ik weet niet eens hoe JB zingt. Ik luister nooit nummers van ze, like.. ik ken niet eens nummers van ze O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik kan JB ook niet af.. Maar ik ben geen hater.. ik ga me niet tot het level van die stomme haters verlagen hoor.. Ik blijf TH fan.. Met joepie of niet.. Met JB of niet.. Met haters of niet..

    X


    I changed.

    Huh? Het is toch van Natalia haar broek ofzo?xD

    my goth ja das wel ! das overdrijve da ze doen ma wie leest pro of contra? ik lees de joepie nu wel elke week ma dan alleen th ,horoscoop, sex and body en dialoog


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    JB is kut XD
    (mijn mening (A))


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.