• Klik hier :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    niks. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 18:50 ]

    Starwarsdude schreef:
    (...)


    ik draag em bijna nooit haha maar ik kan nog wel alles zien alleen lezen pc doe ik em op


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ik heb zachte lenzen en een bril voor als mijn ogen irriteren :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bril, voor schoolbord en tv [:


    Get back motherfuckerz'

    VeraPotter schreef:
    Geen.


    Stay calm and be a directioner.

    Bril, maar ik gebruik hem niet 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Joker schreef:
    None.


    Ik ben een moeilijk te lezen boek, maar check het.

    Bril om ver te zien.

    Merte schreef:
    Bril, maar ik gebruik hem niet 8D


    effort never betrays you

    Ik hád nachtlenzen(die zijn dus hard) maar dat is maar voor een maandje geweest omdat ik daar last van kreeg en nog steeds wat heb.(Ze verschoven telkens en drukte op de verkeerde plaatsen in mijn ogen). Ik heb nu een bril besteld(maar dat is alleen voor tv te kijken).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik hád nachtlenzen(die zijn dus hard) maar dat is maar voor een maandje geweest omdat ik daar last van kreeg en nog steeds wat heb.(Ze verschoven telkens en drukte op de verkeerde plaatsen in mijn ogen). Ik heb nu een bril besteld(maar dat is alleen voor tv te kijken).
    Wat zijn nachtlenzen precies en wat doen die 8)?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    een bril


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kalona schreef:
    (...)Wat zijn nachtlenzen precies en wat doen die 8)?

    Nachtlenzen zijn lenzen die je moet in doen voor je gaat slapen. Je slaapt er dus mee. Als je wakker word moet je ze uitdoen en zie je de hele dag scherper (dan heb je dus eigenlijk geen bril nodig). Bij mij drukte ze op mijn hoornvlies omdat deze te veel naar voren staan. Het was de bedoeling dat mijn hoornvlies op zijn normale, goede positie terug zou vallen, maar dat is dus niet gelukt omdat deze telkens naar mijn ooghoeken schoven en telkens op de verkeerde plaatsen drukte. Dus toen heb ik besloten om er mee te stoppen omdat het me alleen maar pijn deed (en nog steeds doet) en mijn oogwit er helemaal rood van werd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Niks.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een bril. En heel af en toe koop ik eens lenzen, maar die gaan vaak snel de hoek weer in omdat ik er (bijna) niet tegen kan.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell