• Klik hier :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tragically schreef:
    (...)
    Nachtlenzen zijn lenzen die je moet in doen voor je gaat slapen. Je slaapt er dus mee. Als je wakker word moet je ze uitdoen en zie je de hele dag scherper (dan heb je dus eigenlijk geen bril nodig). Bij mij drukte ze op mijn hoornvlies omdat deze te veel naar voren staan. Het was de bedoeling dat mijn hoornvlies op zijn normale, goede positie terug zou vallen, maar dat is dus niet gelukt omdat deze telkens naar mijn ooghoeken schoven en telkens op de verkeerde plaatsen drukte. Dus toen heb ik besloten om er mee te stoppen omdat het me alleen maar pijn deed (en nog steeds doet) en mijn oogwit er helemaal rood van werd.
    Oh, op zich is dat nog wel handig als het werkt. Maar met harde lenzen mag je normaal gezien toch niet slapen? xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Oh, op zich is dat nog wel handig als het werkt. Maar met harde lenzen mag je normaal gezien toch niet slapen? xd

    Met normale harde lenzen niet inderdaad. Maar dit zijn voorgevormde, harde náchtlenzen. Daar mag het juist wel mee, omdat je het anders zou merken als je hoornvlies weer op zijn plek word geduwd en dat is een niet bepaald prettig gevoel ;'X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Joker schreef:
    None.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Joker schreef:
    None.


    You’re falling into history.