• Vroeger was Miley nog leuk, bij Hannah Montana. Maar ik ben dan haar muziek gewoon beu geworden. Bij Hannah Montana was ze nog wat braafjes. En nu Can't be tamed? Haar clip slaat nergens op. Ze denkt dat ze sexy is met haar kostuums en haar bewegingen in die clip.
    Dit is mijn mening; Miley is bijna achttien en gedraagt zich al bijna als Britney Spears (maar niet zo erg als Britney)
    In de Joepie stond er eens onlangs dat Miley geen onderbroek droeg ofz. Ze gaf eens een lapdance aan een veertigjarige.
    Ik ben haar gewoon beu geworden. Wat ook irritant is als ik op tv muziekzenders zoek speelt dan op dat moment Miley Cyrus. ;{


    Signatureloos

    I totaly agree with you :)
    ze begint een beetje het beest uit te hangen c'mon je bent bijna 18 O_o

    Ik heb dat ook gelezen in de joepie en er stond toch ook in dat ze drugs gebruikte? Op youtube en zo zeggen ze idd dat ze britney Spears na doet & dat zo ook stilaan meer en meer begint te lijken op Lady Gaga vooral in de clip van Can't Be Tamed.


    Keep on smiling

    ik heb d'r nooit gemogen :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik vind haar muziek nog steeds wel leuk, maar ik luister dan ook naar alles. (cat)

    > Verplaatst naar 'Muziek'

    Ik heb altijd iets tegen Miley gehad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Precies, ze is 18. En wat die je als 18-jarige? Experimenteren wie je echt bent, want je leuk vind, puberen. Wees blij dat ze niet 50 is en dit doet. Ze mag gaan en staan waar ze wilt.
    Maar natuurlijk accepteer ik jouw mening ook. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Op d'r 16e stond ze al halfnaakt op covers hoor. Ik heb d'r nooit gemogen, ze is gewoon een eersteklas voorbeeld van hoe Disney die kinderen naar de klote helpt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hate the girl, love the hair. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk niet dat Miley los van Disney Channel veel is.
    Ze was er beter bij gebleven.
    Maar,ach...Ze moet maar gewoon doen waar ze zin in heeft.


    effort never betrays you

    Outlaw zei op 21 juli 2010 - 14:36:

    Op d'r 16e stond ze al halfnaakt op covers hoor. Ik heb d'r nooit gemogen, ze is gewoon een eersteklas voorbeeld van hoe Disney die kinderen naar de klote helpt.


    hoezo Disney?
    Ik bedoel je weet waar je aan begint en disney zegt echt niet laat je muis fotograveren en daarna door prezz hilton op internet zetten. Ze kiest er zelf voor ^^


    Some angels have no wings.

    He-le-maaal mee eens.
    Can't be tamed was voor mij de druppel, laat ik het zo zeggen. Ik vind dat ze nu echt totaal wannabe is geworden.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 14:45 ]

    Daar had ik al last van vanaf het allereerste moment dat ik haar zag. Dat is echt zo iemand die ik het liefst door de wc zou spoelen, met extra veel bleek na. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    Daar had ik al last van vanaf het allereerste moment dat ik haar zag. Dat is echt zo iemand die ik het liefst door de wc zou spoelen, met extra veel bleek na. :Y)



    Hahaha :D


    Signatureloos

    DarkSun schreef:
    Ik denk niet dat Miley los van Disney Channel veel is.
    Ze was er beter bij gebleven.
    Maar,ach...Ze moet maar gewoon doen waar ze zin in heeft.



    Ja, Voor mij is Miley geen Disney star meer.
    Kijk naar Demi Lovato en Selena Gomez, zij gedragen zich nog tenminste.
    Demi haar muziek is supergoed en Selena heeft een coole kledingstijl. ;)


    Signatureloos

    Psychic schreef:
    Precies, ze is 18. En wat die je als 18-jarige? Experimenteren wie je echt bent, want je leuk vind, puberen. Wees blij dat ze niet 50 is en dit doet. Ze mag gaan en staan waar ze wilt.
    Maar natuurlijk accepteer ik jouw mening ook. (:

    Er is een verschil tussen experimenteren en experimenteren. k ken genoeg mensen van 18 en die doen ook niet zo.
    Trouwens hoor je op je 18 niet al een beetje uitgepubbert en volwassener te zijn? Dat is meer iets voor een 16 jarige.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall