• Vroeger was Miley nog leuk, bij Hannah Montana. Maar ik ben dan haar muziek gewoon beu geworden. Bij Hannah Montana was ze nog wat braafjes. En nu Can't be tamed? Haar clip slaat nergens op. Ze denkt dat ze sexy is met haar kostuums en haar bewegingen in die clip.
    Dit is mijn mening; Miley is bijna achttien en gedraagt zich al bijna als Britney Spears (maar niet zo erg als Britney)
    In de Joepie stond er eens onlangs dat Miley geen onderbroek droeg ofz. Ze gaf eens een lapdance aan een veertigjarige.
    Ik ben haar gewoon beu geworden. Wat ook irritant is als ik op tv muziekzenders zoek speelt dan op dat moment Miley Cyrus. ;{


    Signatureloos

    Ik vind haar in Hannah Montana leuk en die liedjes als 'Butterfly fly away' en 'Party in the USA' zijn echt goed, maar de laatste tijd wordt ze een wannabe en dat vind ik spijtig. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 15:40 ]


    All was well.

    met-je-eens. ze was in het begin leuk maar in U.S.A dan daar is ze ook al zo.

    Miley is gewoon totaal niets meer. Vroeger, als ze bij HM viel ze nog mee (hoewel ik altijd al een hekel aan haar heb gehad). Maar nu? Als 18 jarige drààg je gewoon geen zulke kleren, want dan hoor je toch al een beetje volwassen te zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze doet lady gaga na. Net als veel andere zangeressen op dit moment.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    opzich is ze niet meer het brave meisje van toen met het lied start all over.
    ze is idd niet meer het meisje van toen.

    maar haar muziek blijft leuk.
    (en voor al die dingen gaf ze ook een verklaring)
    tja ik ben niet fan van haar maar ik luister echt naar alles.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    hoezo Disney?
    Ik bedoel je weet waar je aan begint en disney zegt echt niet laat je muis fotograveren en daarna door prezz hilton op internet zetten. Ze kiest er zelf voor ^^

    Disney hypet die kinderen helemaal op, dwingt ze om zich anders voor te doen dan ze zijn anders zouden ze het niet kunnen maken. En dit is het resultaat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Psychic schreef:
    Precies, ze is 18. En wat die je als 18-jarige? Experimenteren wie je echt bent, want je leuk vind, puberen. Wees blij dat ze niet 50 is en dit doet. Ze mag gaan en staan waar ze wilt.
    Maar natuurlijk accepteer ik jouw mening ook. (:

    Agree :D


    Gilles (ll)

    Ik heb haar nooit gemogen/leuk gevonden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind haar persoonlijk wel goed.


    Hope goes lost but never dies.

    Psychic schreef:
    Precies, ze is 18. En wat die je als 18-jarige? Experimenteren wie je echt bent, want je leuk vind, puberen. Wees blij dat ze niet 50 is en dit doet. Ze mag gaan en staan waar ze wilt.
    Maar natuurlijk accepteer ik jouw mening ook. (:


    If you want perfection, buy a Barbie

    NinaNOISE schreef:
    ik heb d'r nooit gemogen :]

    2Nurd schreef:
    Ik heb altijd iets tegen Miley gehad.


    Alis volat propriis.

    Ik heb respect voor haar maar vind ook wel dat ze erover gaat nu.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Garnalicious schreef:
    I totaly agree with you :)
    ze begint een beetje het beest uit te hangen c'mon je bent bijna 18 O_o


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ze wilt teveel op Lady Gaga lijken