• .. Ik heb soort van het fornuis kapot gemaakt. Mijn broertje bakte een ei, waardoor ik ook best wel honger kreeg. Dus ik besloot op het andere pitje van het fornuis een ei te koken, dus ik draai dat fornuis aan -elektrisch ding. Hoor ik ineens een pof. Toen wilde hij niet meer aan en zijn we bij de stoppenkast gaan kijken. Daar was het meterding naar beneden gegaan, dus wij dat ding omhoog doen. Komen er ineens schokjes vanaf, dus dat lukte ook niet.

    Nu heeft mijn moeder van die mensen van het onderhoud gebeld, dus nu maar hopen dat het gerepareerd kan worden, en het niet aan het fornuis ligt. Ik voel me nu zo dom, serieus. En ik ben bang dat wanneer mijn vader thuis komt hij boos gaat worden.. Dus ik blijf hopen dat het fornuis het weer gaat doen door die mensen. ;o

    Haha, ik herken jou actie wel. Nou ik hoop voor je dat je vader niet boos wordt en dat het fornuis het weer gaat doen want anders wordt het honger lijden of de Mcdonalds :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Volgens mij is de plo (klopt dat woord? :'d) gewoon gesprongen en moet je iets anders doen dan dat jij deed. :Y)


    Let the Night embrace you

    GreenMoon schreef:
    Haha, ik herken jou actie wel. Nou ik hoop voor je dat je vader niet boos wordt en dat het fornuis het weer gaat doen want anders wordt het honger lijden of de Mcdonalds :'D


    Ik heb geen problemen met de Mcdonalds hoor, graag zelfs. :9~ Alleen zouden mijn ouders dat vast niet leuk vinden om dagelijks te gaan doen, hehe. Dus ik blijf hopen voor het fornuis! (:

    @Nyx: Ik heb geen idee wat een plo is, maar die mensen van het onderhoud komen zo langs. Dus ik hoop dat die het weten, ik denk dat ik ook het verkeerde deed, hehe. (:

    Wat kan jij eraan doen, dat ding hoort toch op z'n minst met 2 pitjes tegelijk aan te kunnen staan. Had iedereen kunnen overkomen :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nyx schreef:
    Volgens mij is de plo (klopt dat woord? :'d) gewoon gesprongen en moet je iets anders doen dan dat jij deed. :Y)


    ik denk dat het plong is :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    whaaa lijkt op mij.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."