• Ja, dat vraag ik me eventjes af (krul) Hoe denk je dat jouw leven eruit zou zien als Quizlet niet bestond?

    Ik denk dat ik niet zo erg computerverslaafd zou zijn. En dat ik nooit zo erg obsessed zou zijn geweest door Tokio Hotel. :Y) En dat ik natuurlijk heel veel lieve mensen niet gekend zou hebben :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ehm dan zouden mijn ogen wat minder vierkant zijn, heb ik heel veel verslavingen minder (story's) en kende ik veel minder mensjes


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dan zou ik minder op de computer zitten, minder schrijven en zou ik mijn inspiratie/fantasie niet kwijt kunnen. Ik zou dan al die leuke verhalen gemist hebben en misschien wel betere punten halen op school.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dan had ik geen verhalen geschreven,
    en geen computerverslaving gehad,
    en dan zou ik vast ook wel veel meer buiten geweest zijn xD


    Opgeven is geen optie.

    Vancha schreef:
    Dan zoou ik neit zo vaak ruzie hebben met mijn moeder over wie er op de computer moet en wie niet, want me moeder vind Q onzin en ike niet. :Y)


    En ik zou een paar hele lieve mensjes niet hebben gekend.

    Én ik had me helemaaaaaal niet geïnteresseerd in verhalen schrijven.

    Én ik zou niet in 1 week 2 pennen op laten raken!(A)


    Geen reclame, please.

    Dan had ik nooit geweten dat ik verhalen kon schrijven. :)
    Dan had ik nooit mijn lieve 'zusje' Jannie leren kennen en mijn super 'broer' Jayden ^^

    Dan las ik veel minder xd
    Dan was ik niet gaan schrijven.
    Dan had ik bepaaldemensen niej leren kennen.
    en ehmm.. verveelde ik me nog vaker =D en was mijn leven nog dooier xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whipple schreef:
    ik denk dat ik dan anders was geweest, qua persoonlijkheid.
    Ik denk meer verlegen, meer gesloten (en soms minder druk). Maar ik denk dat het goed is geweest dat ik op Q. ben gegaan. Vooral omdat door een paar personen, -kan dom klinken,- maar door een paar personen, zijn sommige dingen duidelijker geworden, en makkelijker voor mij. En ik denk dat ik door Q.ook meer mensen ben gaan begrijpen. (geen zin om uit te leggen)

    Maar ik denk dat Q. ook een soort geslotenheid mee heeft gebracht, bij mij teminste. En dat vind ik wel jammer op zich, maar toch ben ik blij dat ik danzij Elien op Q. ben gekomen. Dus dankjewel Elien :Y) :9~

    haha,


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ow ja! Ik zou mijn inspiratie niet kwijt kunnen!

    > op hoofdletters letten graag

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juli 2010 - 18:35 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Niet veel anders dan normaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Spain schreef:
    Dan stond de computer heel wat minder vaak aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan was het niet compleet, want nu heb ik een paar heel erg goede vrienden bij.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dan had ik jou nooit leren kennen Valeto Echelon buddie! :Y)

    Haha en ik zou ook niet zo computerverslaafd zijn denk ik :P


    dream, dare, fly!

    Dan zat ik erg vriendloos achter mijn computertje. Dankzij quizlet ken ik een heel lief meisje, met wie ik al bijna 3 jaar goed bevriend bent sinds ik op quizlet zit. En zonder haar had ik niet echt iemand met wie ik alles kon vertellen. En ben quizlet erg dankbaar dat ik iemand heb gevonden met wie ik echt best friends mee ben geworden.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Dan had ik mijn 2 zusjes nooit leren kennen en was één van hen er mss wel niet meer.. ;S

    dus, godzijdank voor Quizlet :D


    Love don´t break me.

    Dan had ik op de computer andere bezigheden gezocht, waardoor ik alsnog ontzettend computerverslaafd was:9~


    To live would be an awfully big adventure