• Ja, dat vraag ik me eventjes af (krul) Hoe denk je dat jouw leven eruit zou zien als Quizlet niet bestond?

    Ik denk dat ik niet zo erg computerverslaafd zou zijn. En dat ik nooit zo erg obsessed zou zijn geweest door Tokio Hotel. :Y) En dat ik natuurlijk heel veel lieve mensen niet gekend zou hebben :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hmhmh, ik zou ongeveer evenveel op de pc zitten. Maar ik zou qua persoonlijkheid wel anders zijn, denk ik. Want door vrienden die ik hier heb leren kennen ben ik toch gedeeltelijk ook wel geworden tot wie ik nu ben. Maar mijn leven zou wel uiteraard nog heel leuk zijn en ik zou me goed amuseren. Alleen zouden diegene van hier er niet bij betrokken zijn, en dat was zonde geweest.

    dan had ik nooit mijn fantasie in story's kwijt gekunt, cmputerde ik minder en verveede ik me vaak


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Was heel mijn leven anders geweest o_0
    Seriously, hoe veel ik ben veranderd door Q. ö


    Alis volat propriis.

    Vreselijk, want dan had ik misschien nooit mijn lieve lieve lieve Nikki gevonden.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Dan had ik sommige ontzettend leuke mensen niet leren kennen, was ik waarschijnlijk al geen Tokio Hotel fan meer geweest, dan was ik totaal anders geweest dan dat ik nu ben. Ik denk dat ik hier behoorlijk voor mezelf op heb leren komen, en heb geleerd gevoelens van me af te schrijven.

    Daarbij was de stroomrekening een stukje lager zonder Q, en zat ik ook niet zo vaak achter de laptop haha.


    Save me with your love tonight.


    En dan had ik mijn beste vriendin nooit leren kennen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Spain schreef:
    Dan stond de computer heel wat minder vaak aan.

    of nee dan zou ik nu nog op Habbo zitten.....

    Gewoon, dat ik al die lieve mensen nooit zou hebben gekend. En dat ik me veel eenzamer zou voelen ;o


    Where there is a sea there are pirates...