• .. zo eng ! Wat moet het dan eigenlijk zyn voor kinderen van 5 jaar ? Ik bedoel kijk gewoon naar deze baby. Ik heb me vastgehouden aan mijn vriendin ;x. Maar alsnog vond ik het een leuke film, maar eng ! Ik heb angst voor poppen, ja.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 18:43 ]


    My friends are my estate.

    Wist ik dat er zo'n pop in kwam ? Ik had nog niet eens de trailer gezien ><


    tjah je weet dat een pop onder speelgoed valt.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    je bent bang voor poppen en dan kijk je een film vol poppen en speelgoed? juist -.-
    Moet dat nou weer zo bot q_q Ben A.U.B. wat aardiger *kristal-oogjes*


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je poopen eng vind kijk dan niet Child's play 1,2,3 en Seed en Bride of Chucky
    en kijk zoek dan niet het verhaal op van Rob The Haunted doll ik hoorde dat dat verhaal echt waar is


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    Als je poopen eng vind kijk dan niet Child's play 1,2,3 en Seed en Bride of Chucky
    en kijk zoek dan niet het verhaal op van Rob The Haunted doll ik hoorde dat dat verhaal echt waar is

    Dankje voor de tip !


    My friends are my estate.

    Moet dat nou weer zo bot q_q Ben A.U.B. wat aardiger *kristal-oogjes* .


    Noujah het is niet bot bedoelt alleen je weet dat een pop onder speelgoed valt. Dus ik snap de logiaca niet van deze topic.


    Some angels have no wings.

    Joker schreef:
    (...)Moet dat nou weer zo bot q_q Ben A.U.B. wat aardiger *kristal-oogjes*
    There comes Sem the superbemiddelaar!


    Only losers can act the way you do

    BoyzoneLover schreef:
    Als je poopen eng vind kijk dan niet Child's play 1,2,3 en Seed en Bride of Chucky
    en kijk zoek dan niet het verhaal op van Rob The Haunted doll ik hoorde dat dat verhaal echt waar is


    Wauw vet gave films heb net de trailers op youtube gezien
    Thankss :D
    I (H) Horror


    do you believe in fairy tales? =3