• Hebben er hier mensen twee agenda's gehad in hun examenjaar? Mijn mentor raadde het ons aan de laatste dag, maar ik snap niet waarom en de tweede moet ik zelf betalen. Het is geen dure, €9,95 met verzendkosten. Maar ik vraag me af of het wel écht nodig is.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien één voor het huiswerk en één voor een huiswerkplanning of een voor proefwerken of weet ik veel. Misschien een voor school en een voor je eigen vrije tijd zodat je die zaken gescheiden kan houden? Ik vind het wel een beetje raar


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Één is genoeg lijkt me.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had er maar een, en daar had ik genoeg aan (in m'n examenjaar) dus ik denk niet dat het heel erg nodig is hoor :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Reassurance schreef:
    Één is genoeg lijkt me.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Misschien één voor het huiswerk en de andere voor toetsenplanning, zodat dat wat overzichtelijker is?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Misschien één voor het huiswerk en de andere voor toetsenplanning, zodat dat wat overzichtelijker is?

    Stel je sloopt hem heb je nog andere .


    Some angels have no wings.

    Ik moet nog 3 jaartjes wachten tot mijn examenjaar dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar wat Springbreak zegt misschien?

    Gaar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Reassurance schreef:
    Één is genoeg lijkt me.


    -