• Ik krijg gewoon zo'n stress gevoel als ik eraan denk dat ik de hele vakantie thuis zit :/ We zijn al 5 jaar niet op vakantie geweest omdat we een grote hond hebben, waar niemand voor wilt zorgen. En in een asiel: Die homos verzorgen die beesten niet goed.

    Ik wil naar Spanjeeeeee (huil) Ik wil niet de hele vakantie in dit kutland zitten waar geen donder te doen is :c En dan zegt mam 'We gaan volgend jaar op vakantie, ik informeer wel voor goeie asiels' and such. Maar WTF ik heb nog 7 weken vakantie, dat kunnen ze nu ook simpel uitzoeken en als nog op vakantie gaan :/

    Oh.. ik wil hier gewoon weg q_q Ik heb 5 jaar lang geen vakantie gehad in een ander land. WEHEHEHEH...


    I live for the applause, you will die for it.

    Er zullen vast wel goede kennels in de buurt zijn. Ik hoop dat je volgend jaar op vakantie kunt!
    Of kunnen jullie niet misschien naar een camping waar honden mogen en die niet te lang rijden is voor de hond? Dat moet toch te doen zijn..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heb je ook geen familie die dat wil doen voor 10 dagen ofzo?
    Paar jaar geleden kwamen mijn nicht en haar vriend in ons huis, zodat wij zonder onze hond op vakantie konden.
    Maybe it's worth asking. And otherwise, I feel sorry for ya! (flower)


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Vijf jaar geen vakantie o.o?
    wow, ik ga minstens twee keer per jaar, denk ik.
    Poor you ):

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar kan je niet met vrienden op vakantie of iets? Misschien mag je niet naar het buitenland, maar het is in elk geval iets.
    Deze zomer ben ik voor het eerst in mijn eentje gaan vliegen en ook voor het eerst met alleen vriendinnen op vakantie. Naar Renesse nog wel [ = zuipdorp ] .

    En als het echt alleen aan de hond ligt, kan je niet zelf een asiel of iets uitzoeken en dat dan aan je moeder voorleggen?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    @Kalona.
    Dat denk ik ook. Maar we zijn bang dat die mensen de honden in een hok stoppen en er verder niks mee doen. En campings in Nederland: Daar wil ik niet naartoe. Ik wil weg uit Nederland. En dan wil ik ook niet naar België of Duitsland x'D
    @xJutt.
    We hebben mijn broer gevraagt die met zn zoontje en vriendin samenwoont maar die wilt niet :/ We hebben zelfs aangeboden dat hij bij ons in huis mog komen wonen, wou hij ook niet :/
    @Eurydice.
    Ik ben 14, ik zou dat dus helemaal niet mogen haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je kan het misschien alvast regelen voor volgend jaar?
    Ik ben pas een vier maandjes vijftien.
    Ik ben gewoon naar een plek gegaan waar ik vroeger vaak kwam, dan vinden ze het veel sneller goed :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nee, mijn ouders zouden niet durven mij op vakantie te laten gaan een week. En ik wil echt níet in Nederland ergens op vakantie, bah. Ik vind dit zo'n stom land om te wonen, er is geen reet te doen hier ;x

    Maar toch bedankt voor het 'helpen', of hoe je het ook wil noemen haha.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 23:41 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga ook niet op vakantie. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Ocharme!
    Ik begrijp echt hélemaal hoe je je voelt! Ik ben ookal net zolang niet meer op vakantie geweest en ik dacht, ik neem de heft in handen: ik heb mezelf een vakantiejob gevonden om geld te verdienen om ergens naar toe te gaan. Blijkt dat dat ook niet zal gaan en dat ik zal moeten wachten voor de volgende vakantie. Nu zit ik dus met dat geld. Ik ben bang dat het opgeraakt en dat ik alwéér nergens heen zal gaan. ;s
    Maar weetje wat je moet doen? Gewoon iets zoeken waar je naartoe kunt als je toch thuis moet blijven. Ga heel veel pretparken bezoeken, ga naar festivals, spreek met vriendinnen af om ergens naar toe te gaan, naar een andere stad ofzo. Dat ben ik ook van plan te doen. En ik ga me helemaal bezighouden met fotografie, nu ik 2 fantastische modellen heb gevonden. :3
    Maar bestaan er niet zo van die centra waar je je hond kunt laten voor een bepaalde tijdsduur? Zoals in Garfield 2, toen die kerel naar Londen ging, liet die zijn hond en Garfield in zo'n hondentehuis ofzoiets.
    Nou ja, veel succes in ieder geval. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Heb je anders geen familie in het buitenland? Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet goedvinden.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Dat is klote, en ik kan verder ook niks anders verzinnen dan vragen of je familie er tegen betaling een week op wilt passen :/


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ideeën:

    - Kill the dog ...
    - Ga alleen
    - Ga met iemand anders zijn familie
    - Ga met familieleden
    ...

    uhh.. en dan weet ik niets meer ...


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Abynate schreef:
    Mijn ideeën:

    - Kill the dog ...
    - Ga alleen
    - Ga met iemand anders zijn familie
    - Ga met familieleden
    ...

    uhh.. en dan weet ik niets meer ...
    haha als iemand mijn hond probeert te vermoorden breek ik diegene..


    I live for the applause, you will die for it.

    Inderdaad, kan je niet met een vriendin + gezin mee?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 0:17 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Zijn er ook geen hondenhotels in je buurt? /: Of misschien willen de mensen van wie je je hond hebt gekocht wel op hem/haar passen? D:

    Aargh, ik kan je echt niet helpen. En dat vind ik echt rot. Vijf jaar niet op vakantie, poor Sem. DD:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 12:24 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik kom wel op je hond passen. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3