• Ik krijg gewoon zo'n stress gevoel als ik eraan denk dat ik de hele vakantie thuis zit :/ We zijn al 5 jaar niet op vakantie geweest omdat we een grote hond hebben, waar niemand voor wilt zorgen. En in een asiel: Die homos verzorgen die beesten niet goed.

    Ik wil naar Spanjeeeeee (huil) Ik wil niet de hele vakantie in dit kutland zitten waar geen donder te doen is :c En dan zegt mam 'We gaan volgend jaar op vakantie, ik informeer wel voor goeie asiels' and such. Maar WTF ik heb nog 7 weken vakantie, dat kunnen ze nu ook simpel uitzoeken en als nog op vakantie gaan :/

    Oh.. ik wil hier gewoon weg q_q Ik heb 5 jaar lang geen vakantie gehad in een ander land. WEHEHEHEH...


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan een vriendin van je er niet voor zorgen? Betaal haar per dag ofzo. Je ouders dan. Ghahah. Of mag je niet met vriendinnen opreis gaan?


    Some people make the world special just by being in it

    Troost je.
    Ik ben nog nooit op vakantie geweest in de zomervakantie.

    Onze hond gaat altijd mee op vakantie. Wij gaan ook alleen naar campings of parken waar honden op mogen. En een Amerikaanse Bulldog is ook niet echt de belichaming van een kleine hond.
    Zoek gewoon naar zulke plekken dan? Daar kan je alleen al in Nederland honderden mooie/leuke plekjes voor vinden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dump je hond maar bij mij, moet lukken ;D
    En hij overleeft het echt wel, alleen konijnen en ratten gaan dood bij ons als we daarop moeten passen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat probleem heb ik ook.
    Wij hebben twee honden en een kat. Die honden hadden we ooit eens voor twee dagen in een asiel gezet toen we met de caravan naar zee gingen. Toen we terugkwamen was een van de twee honden er echt erg aan toe. Hij had amper iets gegeten, had zin in niets, enz. Dat was gewoon omdat hij ons zo verschrikkelijk hard miste.

    We nemen de honden en kat nu gewoon mee naar zee, maar we gaan door hen nooit ergens heen. Ze kunnen niet te lang alleen zitten door de hitte. Ik verveel me dus ook steendood, troost je.

    En ik ben nog nooit op vakantie in een ander land geweest met mijn ouders, dus troost je. :]


    Let the Night embrace you

    Ik ben nog nooit verder dan Duitsland geweest, en vanwege mijn vaders hersenbloeding ga ik waarschijnlijk helemaal niet meer met mijn familie op vakantie. Zelf vind ik het niet erg, maar ik denk dat dat per persoon verschilt. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'