• Ik mag het niet --, ik ben 14, dan mag het toch wel ? lijkt me

    Yep, ik doe het al vanaf mijn twaalfde.


    your eyes are like stars in the night.

    ik wou een keer mijn haar een tint lichter doen.(ik heb donkerblond haar) en dat mocht toen maar ik heb het toch maar niet gedaanxD een ex vriendin van mij kreeg en keer grijs haar dat was echt ergxD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja maar ik heb er spijt van dat ik het ooit gedaan heb nu doe ik het niet meer. Nu doe ik alleen met zo een spray voor mijn haar beetje blonder te doen maar dat is niet veel verschil.


    Keep on smiling

    Het zou wel mogen, maar ik doe het niet ik hou liever mijn eigen haarkleur. (krul)


    -

    Ik mag alleen highlights.

    Ik had een tijdje blonde highlights, maar ik werd een beetje moe van dat steeds bijkleuren. Nu zou ik m'n haar wel donkerbruin willen verven, maar het mag niet, helaas pindakaas.


    It's time to be happy again.

    Ik mag het.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    'k heb highlights,

    maar ik denk niet dat ze 't leuk gaan vinden als ik 't zwart ga verven, of rood, ofzo.


    Opgeven is geen optie.

    Ik weet het eigelijk niet. Ik denk dat ik het wel zou mogen, maar ik wil het niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk niet dat ik het zou mogen, maar ik ben het nog nooit van plan geweest.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik mag dat ook niet -- [Met de reden dat je er kanker van krijgt ofzoiets xd]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik mag mijn haar wel verven, verander om de paar maanden van kleurtje :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, in groep 7/8 had ik mn haar Paars =]
    & daarna Zwart op de basisschool en op de middelbare ging ik er mee door, ik heb al een aantal kleuren gehad. Ik wil het nou Zwart/Blauw verfe. mn ouders vinden het wel oke. =]


    Vampire Heart.

    Ja [:
    Ik heb nu al ongeveer twee jaar de voorkant zwart, en dan een pluk aan de achterkant mijn natuurlijke haarkleur - blond - en iedereen zegt dat zwart/donkerbruin [het is nu vet erg verkleurd door de zon] me beter staat [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik mag het wel, maar wil het niet. Ik ben blij met mijn blonde haren.


    *insert philosophical cringe expression here*