• Ik mag het niet --, ik ben 14, dan mag het toch wel ? lijkt me

    Ja, na lang zeuren.
    Maar ik moet wel eerst altijd laten zien wat ik wil doen, en als het niet mag, dan kan het heel lang duren voor ik het toch mag, als ik echt heel lang blijf zeuren ofzo. (':

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 18:25 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik mag het wel, alleen ik wil het nog niet. (A)

    Ik ben bijna 12, dus dan mag ik het.


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik mag het wel, ik had eerst zwart met blauw, toen bruin met blond, toen helemaal zwart, dat heb ik best lang gehad, toen zwart met lichtblond/goudachtige highlights. Toen daarna een beetje oranje achtig, Hayley Williams-kleur wjw. Toen spierwit, en nu is het verkleurd tot Blond. Zometeen word het weer zwart.. Tenminste, dat is de bedoeling, wss word het donkerbruin.
    Maar ik ken er genoeg die het niet mogen. Mijn moeder heeft meer zoiets: ''Het is jou haar, jij verpest het, en jij moet er mee lopen, niet ik.'' Ik knip m'n haar ook zelf, maqar dat is niet aan te raden als je er geen ervaring mee hebt, is namelijk de reden dat ik nu extensions heb.x"D


    I just wanna live fast, party hard, make money, be a star.

    Ik mag het niet zolang ik thuis woon^^
    Maar ik vind het niet erg =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nou ik heb highlights maar als ik 18 ben neem ik blond met krullen zoals taylor swift


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    Vroeger toen ik 11 of 12 was, gingen mijn moeder en ik altijd leuke kleurtjes met van die 6 weken verf uitproberen. En vroeger heb ik ook highlights gehad, en de binnenkant van m'n haar blond, en een x zwart. En nu gewoon mijn natuurlijke kleur weer, bruin<3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik mag ook nog niet. Ik ben maar 14 --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik mag het wel en ik wil het ook wel, maar ik durf niet -bang dat het gaat mislukken. (:

    Al sinds mijn tiende heb ik highlights (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik wil het zo graag. <3
    maar het mag niet.
    En als ik het zou willen zou het in een onnatuurlijke kleur zijn wat verboden is op mijn school.


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Niet meer. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."