• Emotions.

    Een nieuw tijdperk is aangebroken, en de strijd tussen de wolven van La Push en de vampieren van Forks is begonnen. Beide partijen vragen hulp aan een sneeuwwolven stam in Alaska. De sneeuwwolven hebben van beide partijen eigenschappen. Ze zijn zo koud en hard als steen. Ze kunnen transformeren van mens naar wolf, en andersom. Ze horen elkaars gedachten als ze wolf zijn, en ze hebben gavens. Ze leven gewoon op normaal mensen eten. Als mens is het mannelijke geslacht is niet langer dan 1.95 en het vrouwelijke geslacht niet langer dan 1.75 en als wolf zijn ze niet groter dan een gemiddelde Husky. Maar je moet ze niet onderschatten door hun grootte, eenmaal begonnen met vechten, zijn ze niet meer te stoppen.
    Eenmaal in Forks splitsen de sneeuwwolven zich op, 2 bij de wolven en 2 bij de vampieren. Ze krijgen het voor elkaar dat de strijd ophoud, maar als er 3 heksen in het spel komen, begint alles weer opnieuw. Maar dan erger.

    Liefde, haat, drama, humor. Alles erbij inbegrepen.


    link naar 't verhaal

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 19:16 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    sounds great!


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    sounds great!

    Thankyou! (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Purity schreef:
    sounds great!


    Never wait for perfection, just make it.

    Heb je deze niet al eens gepromoot? Het komt me zo bekend voor..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Heb je deze niet al eens gepromoot? Het komt me zo bekend voor..


    hahaha omg inderdaad. god ik doe soms dingen zonder dat ik er besef van heb XD


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Klinkt leuk! Ik ga lezen. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.