• Na alle uitgekomen geruchten van de piercing van Bill, blijkt het nodig tijd te zijn voor een nieuwe roddel. Naar verluid is Tom van plan de knoop door te hakken en eindelijk een tattoo te laten zetten. En waar? Op zijn buik! Diverse bronnen melden dat de tattoo een twin-tattoo zal zijn en uitsluitend uit de tekst 'Wir sind vereint' (Wij zijn één) bestaat.

    Verrassend genoeg lijkt er een kern van waarheid in dit gerucht te zitten. Bill heeft immers al eerder gesproken over het laten zetten van een twin-tattoo, maar concrete plannen zijn nooit gemaakt...tot nu, kennelijk. De verwachting is dat de tattoo zal worden gezet in Wildstyle Tattoo Berlin.

    So guys, tell me what you think about that. :'D

    Edit: Ze hebben trouwens bij het interview van Jin bevestigd dat het wel in de planning is. (':

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 15:36 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind het mooi. Mijn zus en ik hebben elkaars naam getattooëerd op onze voeten als teken van onze band.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    Het lijkt me best mooi, eigenlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MariTom schreef:
    In dit interview [ik weet niet meer precies bij welke minuut] zeggen Tom en Bill dat ze wel een twintattoo willen, maar dat er nog niet speciaal iets gepland staan, en dat ze ook nog niet weten wat [:

    En dat stond ook al bij de edit.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En dat stond ook al bij de edit.


    Sorry, niet gezien [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Uhu, dat is waar, Tom gaat eentje laten zetten, weer iets extra om op te kijken xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik begin me serieus te ergeren aan de dingen die ze steeds weer doen.(cat)


    .

    i don't care eigenlijk xD ik bedoel waarom niet? het is alleen maar cool dat het een twin tattoo is


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik zou het alleen dom vinden als hij het in het groot over heel zijn buik laat doen ofzo. Da's niet mooi vind ik. En hij heeft net zo'n sexy buik [mihi] xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Die wil ik zien! 8D


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Separate schreef:
    Ik zou het alleen dom vinden als hij het in het groot over heel zijn buik laat doen ofzo. Da's niet mooi vind ik. En hij heeft net zo'n sexy buik [mihi] xd


    Zo over heel zijn buik: 'Bill'. Haha, ik zie het al voor me. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Persoonlijk zou ik het zonde vinden, neem dan een enkel ofzo. Maar yeah, als hij dat wil. Fack, ik ben moe :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het een mooi gebaar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind da mooi da tom & bill een twin-tattoo laten zette want volgens de boekjes hebben die ne hele hechte band me elkaar

    Bullshit ofzo xd


    Read comment maybe kudo's?

    Geen idee als ze het écht gaan doen, maar het idee is wel lief. (:
    Gewoon om te laten zien hoeveel ze van elkaar houden, niet op de twincest manier. Maar word het bij Bill dan niet een beetje vol? Hij heeft namelijk al een grote tattoo op z'n zij/heup en een ster bij zijn lies in de buurt.
    Nouja, ik ben wel benieuwd. (:


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.