• Na alle uitgekomen geruchten van de piercing van Bill, blijkt het nodig tijd te zijn voor een nieuwe roddel. Naar verluid is Tom van plan de knoop door te hakken en eindelijk een tattoo te laten zetten. En waar? Op zijn buik! Diverse bronnen melden dat de tattoo een twin-tattoo zal zijn en uitsluitend uit de tekst 'Wir sind vereint' (Wij zijn één) bestaat.

    Verrassend genoeg lijkt er een kern van waarheid in dit gerucht te zitten. Bill heeft immers al eerder gesproken over het laten zetten van een twin-tattoo, maar concrete plannen zijn nooit gemaakt...tot nu, kennelijk. De verwachting is dat de tattoo zal worden gezet in Wildstyle Tattoo Berlin.

    So guys, tell me what you think about that. :'D

    Edit: Ze hebben trouwens bij het interview van Jin bevestigd dat het wel in de planning is. (':

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 15:36 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    CandyKiss schreef:
    Ik weet niet wat ik erover moet denken :')
    Ik zou het nog niet zo erg vinden denk ik (:


    ik ook niet ik vind het wel lief(A)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Een tatoeage? Gaaf! Waar? Zijn buik? Lijkt me geen mooie plaats.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Op Bills buik zal hij niet kunnen, want daar is geen plaats meer. x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    Waarom op de buik, dat vind ik niet mooi :'D

    Mag ik stiekem denken dat dit bij een roddel blijft?
    Tom zit toch zo like al járen te zeggen dat hij nooit een tattoo gaat laten zetten omdat hij als de pest is voor naalden?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Poseidon schreef:
    Het lijkt me best mooi, eigenlijk.


    All this dampness is damp.

    Als hun dat toch willen, dan is het goed toch?

    Hier was al een topic over, niet? :'D Maar goed, ik vind het eigelijk wel nog een goed idee. Een mooi "aandenken" aan de band van Tom en Bill. Voor Bill is het dan wel zijn 5de tattoo, wat ik persoonlijk een beetje veel vind, aangezien half zijn bovenlijf al gevuld is met een tattoo. En ik weet niet zeker of Tom wel met een tattoo zal gaan, maar ik ben zeker en vast benieuwd naar het resultaat (àls dit natuurlijk waar is).


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als hij dat graag wilt, moet die dat zeker doen! :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Tillylicious schreef:
    Hier was al een topic over, niet? :'D Maar goed, ik vind het eigelijk wel nog een goed idee. Een mooi "aandenken" aan de band van Tom en Bill. Voor Bill is het dan wel zijn 5de tattoo, wat ik persoonlijk een beetje veel vind, aangezien half zijn bovenlijf al gevuld is met een tattoo. En ik weet niet zeker of Tom wel met een tattoo zal gaan, maar ik ben zeker en vast benieuwd naar het resultaat (àls dit natuurlijk waar is).

    Dat topic was later als die van mij gemaakt, ja.
    Anyways, ik geloof dat het zo'n beetje misverstaan wordt. Het gaat erover dat Tom een tattoo neemt en niet Bill. Het gaat alleen om de gedachte aan z'n tweelingbroer, niet gezegd hebbende dat Bill ook zo'n zelfde tattoo neemt.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 17:59 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    kimberly1995 schreef:
    Als hun dat toch willen, dan is het goed toch?

    inderdaaad. ^^ en t kan best mooi zijn. ;D


    -

    Hmm, ik wil er nu al een foto van zien, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Poseidon schreef:
    Het lijkt me best mooi, eigenlijk.


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Al denk ik dat Bill uiteindelijk ook wel weer overstag gaat als hij eenmaals Tom uitgewerkte idee/tekening geval ziet. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    In dit interview [ik weet niet meer precies bij welke minuut] zeggen Tom en Bill dat ze wel een twintattoo willen, maar dat er nog niet speciaal iets gepland staan, en dat ze ook nog niet weten wat [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer