• Mijn beurt :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OH DE MOPPEN ZIJN ER. Oke, ik ga er een hier plaatsen. Speciaal voor Miertje :9~


    1nederlander 1 belg en een duitser krijgen de doods straf omdat ze een misdaat hebben gepleegd.Ze kunnen kiezen uit de pil de prik of de elektrische stoel.De duitser is heel handig in elektrischetijd dus die kiest de elektrische stoel die doet het niet dus de duitser is vrij.De nedelander is aan de beurt hij is slim en kiest de elektrische stoel dus hij is ook vrij nu is de belg aan de beurt dus hij zegt doe mij de pil maar wnt de stoel doet het toch niet


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Wat aardig. (krul)

    Opzich :')


    -

    Ik neem niet eens de moeite om hem te lezen, oke? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ben er weer internet viel uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Appelmoes schreef:
    Ik neem niet eens de moeite om hem te lezen, oke? :'D


    LEES HEM (6)(huil):((:@

    Alsjeblieft? (baby)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    pixieblack schreef:
    (...)

    hahahaahhaha je bent ontzichtbaar xD

    wat een compliment :')

    Geesz schreef:
    OH DE MOPPEN ZIJN ER. Oke, ik ga er een hier plaatsen. Speciaal voor Miertje :9~


    1nederlander 1 belg en een duitser krijgen de doods straf omdat ze een misdaat hebben gepleegd.Ze kunnen kiezen uit de pil de prik of de elektrische stoel.De duitser is heel handig in elektrischetijd dus die kiest de elektrische stoel die doet het niet dus de duitser is vrij.De nedelander is aan de beurt hij is slim en kiest de elektrische stoel dus hij is ook vrij nu is de belg aan de beurt dus hij zegt doe mij de pil maar wnt de stoel doet het toch niet


    die kende ik al xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Appelmoes schreef:
    Ik neem niet eens de moeite om hem te lezen, oke? :'D

    Ik ook niet :')


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    wat een compliment :')


    vond ik nou ook xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geesz schreef:
    OH DE MOPPEN ZIJN ER. Oke, ik ga er een hier plaatsen. Speciaal voor Miertje :9~


    1nederlander 1 belg en een duitser krijgen de doods straf omdat ze een misdaat hebben gepleegd.Ze kunnen kiezen uit de pil de prik of de elektrische stoel.De duitser is heel handig in elektrischetijd dus die kiest de elektrische stoel die doet het niet dus de duitser is vrij.De nedelander is aan de beurt hij is slim en kiest de elektrische stoel dus hij is ook vrij nu is de belg aan de beurt dus hij zegt doe mij de pil maar wnt de stoel doet het toch niet

    hahahahaha _O_

    wow we hebben nu al 100 racties(nu honder 1:X)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Raadsels kan ik beter hebben dan moppen. Is veel lezen en dat voor niets. Jeroen krijgt elke dag de mop van de dag toegestuurd. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach het is wel eens beter geweest.


    -

    pixieblack schreef:
    (...)

    vond ik nou ook xD

    dankje :')

    Appelmoes schreef:
    Raadsels kan ik beter hebben dan moppen. Is veel lezen en dat voor niets. Jeroen krijgt elke dag de mop van de dag toegestuurd. o_x

    Dat vind ik echt lame van hem :'D


    -