• De titel zegt het!

    vertel hier een mop! :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Wat is zwart en wit en springt in het rond? - Een springuin. _O_


    All this dampness is damp.

    2 tieten in een envelop met een piemeltje erop, yieeeeha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    2 tieten in een envelop met een piemeltje erop, yieeeeha.


    WHAHAHAHAHHAHAHAAHHAH :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    HAHA, oke ik ken er een droge? Ik heb al vet lang geen moppen meer verteld of gehoord.

    Jantje en Pietje zaten te breien Jantje begon opeens supersnel te breien, pietje keek hem verbaasd aan en vroeg: 'Waarom brei je zo snel?'
    waarop op Jantje antwoord: 'Ja ik wil klaar zijn voor mij wol op is.'

    HA-HA-HA!


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    HAHA, oke ik ken er een droge? Ik heb al vet lang geen moppen meer verteld of gehoord.

    Jantje en Pietje zaten te breien Jantje begon opeens supersnel te breien, pietje keek hem verbaasd aan en vroeg: 'Waarom brei je zo snel?'
    waarop op Jantje antwoord: 'Ja ik wil klaar zijn voor mij wol op is.'

    HA-HA-HA!


    GE-NI-US. : D


    All this dampness is damp.

    Nutella schreef:
    HAHA, oke ik ken er een droge? Ik heb al vet lang geen moppen meer verteld of gehoord.

    Jantje en Pietje zaten te breien Jantje begon opeens supersnel te breien, pietje keek hem verbaasd aan en vroeg: 'Waarom brei je zo snel?'
    waarop op Jantje antwoord: 'Ja ik wil klaar zijn voor mij wol op is.'

    HA-HA-HA!


    DIE VIND IK COOL. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is geel en als het rond draait is het rood

    rarara wat is het?

    een kuikentje in de mixer:Y)(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jantje zat te wenen bij een brug, een man vraagt 'Wat is er?' 'Mientje heeft mijn boterham in het water gegooid' snikte Jantje. 'Met opzet?' vroeg de man. 'Nee, met kaas'


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Guy schreef:
    Jantje zat te wenen bij een brug, een man vraagt 'Wat is er?' 'Mientje heeft mijn boterham in het water gegooid' snikte Jantje. 'Met opzet?' vroeg de man. 'Nee, met kaas'



    AHAHHAHAHA OMG XD


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik heb er nog 1 trouwens ahah.
    nog een droge haha

    2 eieren zaten in een pan te koken. Zegt de ene ei tegen de ander: 'Poeh, het is hier wel erg warm.' waarop de ander antwoord; 'Maakt niet uit joh, word je hard van.'

    (krul)


    The way we live, is the way we die

    Oké jongens, hier komt 'ie:

    Rose en Samira zitten vast hoog boven in een boom. Het begint al donker te worden en ze willen toch echt wel uit die boom nu. Komt Rose op een idee. 'Hellup!', roept ze. 'Helluuuup!' Maar niemand antwoord. Het werd wel eens tijd voor Samira om ook iets te doen. Zegt ze tegen Rose; 'Laten we samen roepen!', waarop Rose begint te roepen; 'Samen, saaaamen!'

    Nou, wie lacht er voor me? (cat)


    All was well.

    Jantje zit op de stoep met 2 bananen in zijn oren. Komt een man langs hem zitten: 'Jantje, waarom heb je banenen in je oren gestopt?'. Zegt Jantje: 'Dat houd de krokodillen op afstand'. 'Maar er zijn hier helemaal geen krokodillen', zegt de man. 'Zie je nou wel dat het werkt', zegt Jantje.


    I live for the applause, you will die for it.

    JBM schreef:
    Oké jongens, hier komt 'ie:

    Rose en Samira zitten vast hoog boven in een boom. Het begint al donker te worden en ze willen toch echt wel uit die boom nu. Komt Rose op een idee. 'Hellup!', roept ze. 'Helluuuup!' Maar niemand antwoord. Het werd wel eens tijd voor Samira om ook iets te doen. Zegt ze tegen Rose; 'Laten we samen roepen!', waarop Rose begint te roepen; 'Samen, saaaamen!'

    Nou, wie lacht er voor me? (cat)


    AAHHAAHHA XD


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Jantje komt thuis ineens de woonkamer binnenstormen.
    Jantje: "Pa! Pa! Ik heb zojuist mijn zus vermoord...!
    Vader: WAAAT???!!!!!!!!"
    Jantje: " Ik heb zojuist mijn zus vermoord..."
    Vader: "Oh, ik dacht dat je zei Ik ben voor Feyenoord!"


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    xKiim schreef:
    (...)

    AAHHAAHHA XD

    good one, huh? _O_


    All was well.