• De titel zegt het!

    vertel hier een mop! :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    dragonwolf schreef:
    ik heb er trouwens nog een xD

    Er komt een beroemde voetbaltrainer in de Hemel.
    Hij vraagt aan god of hij een voetbalclub mag oprichten.
    God vindt het een goed idee en gaat dus akkoord.
    Dus de trainer zoekt de allerbeste overleden voetballers op.
    Een half jaar later komt hij weer bij god aan.
    We hebben het beste team ooit, maar er is 1 probleem. We hebben niemand om tegen te spelen.
    Ja, zegt god, ik zal wel eens aan de duivel vragen of zijn team tegen jullie wil spelen.
    FC de hemel daagt FC de hel uit voor een wedstrijd.
    Oke zegt de duivel, maar denk je nou echt dat jullie winnen?
    Ja zeker weten. Wij hebben het beste team ooit en mijn spelers hebben heel hard getraind. Ze zijn in topconditie.
    Ja dat kan wel zijn, zegt de duivel.........
    Maar wij hebben alle scheidsrechters!

    Haha XD

    Nou, daar gaatie dan:
    De bazen van drie biergiganten hadden eens zin om samen wat te gaan drinken, wat meer met elkaar in contact te komen.
    Allereerst komt de baas van Grolsch binnen. Hij gaat aan de bar zitten en zegt; 'Doe mij maar een Grolsch, heerlijk spul!'
    Daarna komt de baas van Amstel binnen. Hij gaat naast de baas van Grolsch zitten en kijkt even minachtend naar diens biertje. Dan roept hij dit naar de barman; 'Doe mij dan maar een Amstel, het lekkerste bier wat hier te krijgen is!'
    Vervolgens komt de baas van Heineken binnen. De twee anderen kijken hem vrolijk aan, geven hem een klop op de schouder en bieden hem een biertje aan. Maar de baas van Heineken zegt; 'Doe mij maar een watertje.' De andere twee kijken hem verbaasd aan.
    De baas van Heineken haalt zijn schouders op en zegt; 'Als jullie geen bier gaan drinken, dan doe ik dat toch ook niet?'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 9:43 ]

    jantje komt thuis met een heel slecht rapport.
    als zijn vader het rapport heeft bekeken zegt hij : "ongetwijfeld ben jij de grootste sukkel die hier op de wereld rondloopt."
    zegt moeder sussend :"kom kom schat, jij bent er ook nog.


    Life is a beautiful struggle

    Terwijl Jantje in de klas zit, vraagt de meester op eens: "Is er iemand die
    iets wil delen met de klas?". Jantje staat snel op en zegt: "Ik heb een
    raadsel meneer. Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt. Ra
    ra wat is het?". Meteen schreeuwt de meester: "Wat? NU DE KLAS UIT!". Jantje
    rent dus snel de klas uit en gaat op de gang staan. Vervolgens komt het
    schoolhoofd om te vragen waarom Jantje op de gang staat. Dus, Jantje verteld
    zijn mop en ook het schoolhoofd zegt: "Wat? Ga maar meteen naar huis!".
    Jantje rent vervolgens snel naar huis. Eenmaal daar aangekomen, vraagt zijn
    moeder wat hij thuis doet. Vervolgens verteld Jantje het hele verhaal, en
    verteld vervolgens zijn mop: "Je steekt het er in, je haalt het er uit en
    het druipt, wat is het?". Zijn moeder kijkt hem even aan en vraagt: "Nou,
    wat is het?". Jantje: "Een theezakje".


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de tennisclub.
    Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek.
    Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.

    MAN: "Hallo"
    Vrouw: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
    MAN: "Ja"
    Vrouw: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een ongelooflijk mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
    MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt, moet je het kopen."
    Vrouw: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan.
    Ik heb de nieuwe modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
    MAN: "Hoeveel kost ie?"
    Vrouw: "80,000 euro"
    MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
    Vrouw: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
    MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900.000 euro."
    Vrouw: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
    MAN: "Doei, ik hou ook van jou."

    De man hangt op. ........
    De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem.
    Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Twee domme blondjes gooien met dobbelstenen tegen het plafond. Er komt iemand voorbij en die vraagt aan hun; 'Wat zijn jullie aan het doen?' waarop één van de domme blondjes antwoord; 'We zijn omtert hoogst aan het gooien, maar we gooien telkens even hoog.'


    All was well.

    Er zijn twee ijsberen aan het vissen. Vraagt de éne aan de andere: "Mag ik je duwen?"
    Antwoord de andere: "Nee."
    __________________

    Er zijn twee olifanten aan het tenissen. De éne olifant vraagt aan de baksteen die voorbijfietst: "Wil je meedoen?"
    Antwoord de baksteen: "Nee, ik moet nog naar de kapper."



    Oké, ik heb vreemde humor. Met dergelijke moppen lig ik dus plat. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Noujaa deze heb ik van me vriendin..

    Er lopen 2stronten over straat en ze gingen een overval doen.En opeens komt een diaree aan en die vraagt aan de 2stronten; Mag ik mee een overval doen?.
    En de stronten antwoorden daarop;Nee daar moet je hard voor zijn.


    Zo goed is hij ook niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Er zijn 2zandkorrels op het strand.
    en het ene zandkorrel zegt tege de andere;WE ZIJN OmCIRKELT.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarom durft een dom blondje niet achter de pc?
    Ze is bang voor de muis.



    Waarom gaat een dom blondje op vrijdag door het raam naar binnen?
    Omdat het weekend voor de deur staat.


    Waarom heeft een dom blondje een bak water naast haar computer staan?
    Dan kan ze op het internet surfen


    lol.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sour schreef:
    Nou, daar gaatie dan:
    De bazen van vier biergiganten hadden eens zin om samen wat te gaan drinken, wat meer met elkaar in contact te komen.
    Allereerst komt de baas van Grolsch binnen. Hij gaat aan de bar zitten en zegt; 'Doe mij maar een Grolsch, heerlijk spul!'
    Daarna komt de baas van Amstel binnen. Hij gaat naast de baas van Grolsch zitten en kijkt even minachtend naar diens biertje. Dan roept hij dit naar de barman; 'Doe mij dan maar een Amstel, het lekkerste bier wat hier te krijgen is!'
    Vervolgens komt de baas van Heineken binnen. De twee anderen kijken hem vrolijk aan, geven hem een klop op de schouder en bieden hem een biertje aan. Maar de baas van Heineken zegt; 'Doe mij maar een watertje.' De andere twee kijken hem verbaasd aan.
    De baas van Heineken haalt zijn schouders op en zegt; 'Als jullie geen bier gaan drinken, dan doe ik dat toch ook niet?'


    De tot nu toe geweldigste mop die ik ooit gehoordgelezen heb!


    Scream for mercy!

    Nutella schreef:
    HAHA, oke ik ken er een droge? Ik heb al vet lang geen moppen meer verteld of gehoord.

    Jantje en Pietje zaten te breien Jantje begon opeens supersnel te breien, pietje keek hem verbaasd aan en vroeg: 'Waarom brei je zo snel?'
    waarop op Jantje antwoord: 'Ja ik wil klaar zijn voor mij wol op is.'

    HA-HA-HA!



    hahaaa, droooog.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Je hebt drie soorten mensen: Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.

    Oh, en de meest geweldige:
    Komt er een kameel bij de bakker. Zegt de kameel: 'Doe mij maar een halfje wit.'
    Zegt de bakker: 'Heel of gesneden?'
    De kameel antwoordt: 'Oh, dat maakt niet uit, ik ben toch met de brommer!'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 9:45 ]

    Er waren eens twee gekken bij de dokter. Okey ,zei de dokter. Als jullie door het sleutelgat springen mogen jullie naar huis. De een nam een grote aanloop en sprong kei hard tegen de deur. De ander liep er rustig naartoe. Dat kan niet, zei hij. De sleutel zit er nog in.

    Na een tijdje mogen ze toch naar huis. Bel als er iets is hè, zei de dokter. Een uur later wordt er gebeld. Wat is er? vroeg de dokter. hij denkt dat ie een lamp is! zei de gek. Okey, kom hem maar brengen, zei de dokter. Maar dan kan ik niet meer lezen! Riep de gek.

    Even later zitten ze in een inrichting met een gracht er omheen. Ik heb een plan. Zei de ene gek. We springen over de muur en doen dan alsof we een hond zijn. Ik ga eerst. Hij sprong *plons* Wie is daar? riep de dokter *woef* *woef* O een hond zei de dokter. Daarna sprong de ander *plons* Wie is daar? riep de dokter weer. Nog een hond, zei de gek.


    Happy Birthday my Potter!

    Willen er twee boefjes uit de gevangenis ontsnappen. Ze moeten over honderd muren klimmen. Bij de 99ste zegt de een tegen de ander: 'Henk, ik ben te moe, ik ga terug.'