• De titel zegt het!

    vertel hier een mop! :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    DVilla schreef:
    -dropt-
    ik heb geen mop.

    -plat-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Guy schreef:
    Jantje zat te wenen bij een brug, een man vraagt 'Wat is er?' 'Mientje heeft mijn boterham in het water gegooid' snikte Jantje. 'Met opzet?' vroeg de man. 'Nee, met kaas'

    Hahaahaha ='D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Er liep een een olifant door het bos. Plots kwam hij een kabouter tegen die heel hard aan het lachen was. Dus vroeg de olifant aan de kabouter: "Waarom lach jij zo?", waarop de kabouter antwoordde: "Ik heb tooooooverkracht!" De olifant liep weer verder en een tijdje later kwam hij weer een kabouter tegen die erg hard aan het lachen was. Hij zei tegen de kabouter: "Maar waarom lach jij ook zo?", waarop de kabouter antwoordde: "Ik heb toooooooverkracht!" De olifant liep weer verder en een beetje verder kwam hij nog een kabouter tegen die aan het wenen was. Hij vroeg aan de kabouter: "Waarom ween jij?", waarop de kabouter antwoordde: "Ik heet To."
    Wahaha xd
    _____________________________________
    Het is groen en het zingt?
    -Slalala
    _____________________________________
    Naar wie gaan pizza's als ze ziek zijn?
    -Naar dokter Oetker
    Phahaha xd
    _____________________________________
    Het is groen en het zoeft van de berg af.
    -Een SkiWi
    Muahaha :3
    _____________________________________
    Wat is de voornaam van ET?
    -Jodela
    Wahaha x'D "Jodela Ietie"
    _____________________________________
    Hoe steek je een Olifant in de koelkast?
    -Deur open, olifant erin, deur toe


    Hoe steek je een giraf in de koelkast?
    -Deur open, olifant eruit, giraf erin, deur toe
    De Leeuwenkoning geeft een groot feest. Elk dier is aanwezig, behalve ééntje. De welke?
    -De giraf, die zit nog in de koelkast
    Hahaha x'D
    _____________________________________
    Het is oranje en het zegt de hele tijd "Ik ben een appelsientje, ik ben een appelsientje". Wat is het?
    -Een mandarijntje met hoogmoed.
    Phaha xd
    _____________________________________
    Deze is enorm droog xd
    Jip en Janneke gingen samen naar de wc en de wc krakte door.
    Pahahaha x'D

    Oké, nu weet ik er even geen meer (aa)


    Has no one told you she's not breathing?

    zelfverzonnen,
    Jantje en Pietje gingen bowlen,
    Jantje gooit heel veel spare's (dat is als je in 2 keer alle kegels om hebt gegooid)
    Pietje vraagt: " waarom heb je zoveel spare's? "
    Jantje antwoord: "oh dat komt vast omdat ik gister spareribs heb gegeten, ik wilde dat me moeder strikeribs had gekocht.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik herinner me er plots nog eentje ;d

    Hoe zet je vier homo's op een stoel?
    > Draai de stoel om :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wat is het verschil tussen een fles wijn en een meisje?
    de fles wijn blijft langer goed in de kelder


    All was well.

    Hoe stop je een Olifant in de koelkast?
    -Deur open, Spullen eruit, olifant erin, deur dicht
    ---
    Hoe stop je een giraf in de koelkast?
    -Deur open, olifant eruit, giraf erin, deur dicht
    ---
    De Leeuwenkoning geeft een groot feest. Elk dier is aanwezig, behalve ééntje. De welke?
    -De giraf, die zit nog in de koelkast
    ---
    Je moet over het meer zien te komen waar krokodillen zitten. er is geen brug of boot. Hoe kom je eroverheen?
    -Gewoon zwemmen, de krokodillen zijn op het feest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Liebje schreef:
    (...)
    Ik heb nog een paar écht goeie moppen, maar die zijn eigenlijk redelijk racistisch, dus die plaats ik hier beter niet ;p

    Hehe, omg, maar die wil ik weten. (': Kan je die niet naar mij sturen via PB of whatever? ;p


    Er komt een vis bij de dokter. De dokter zegt:
    'Ik zie het al, uit de kom!'

    hahahaha, ik vind die nog steeds grappig, na 10 jaar en hem al zo'n 1000x gehoord te hebben.
    ________________________________________________

    Er werken drie mannen bij een bouwbedrijf. Een Duitser, een Engelsman en een Belg. En natuurlijk hebben ze elke dag even lunchpauze.
    Als de drie mannen bij elkaar zitten doet de Duitser zijn lunchtrommeltje open. 'Scheize, weer worst op mijn boterham! Als ik morgen weer worst heb, spring ik van het gebouw af (daar werken ze op dat moment aan.)
    Ook de Engelsman opent zijn trommel en zucht. 'Niet weer kaas! Als ik morgen weer kaas heb, spring ik met je mee!'
    De belg heeft ook voor de miljoenste keer pindakaas op zijn broodje en beloofd mee te springen als hij nog een keer hetzelfde heeft.
    De dag daarna openen ze hun trommeltjes. En weer hebben ze worst, kaas en pindakaas. De mannen springen van het gebouw af en zijn alledrie morsdood.

    Op de begrafenis staan de drie vrouwen bij elkaar.
    'Ik snap er niks van', huilt de Duitse vrouw. 'Als hij geen worst wilde, had hij dat toch wel kunnen zeggen?'
    'Inderdaad', snikt de Engelse vrouw.
    De Belgische vrouw is echter verbaasd.
    'Hij smeerde elke dag zijn eigen brood!'

    vind ik ook leuk. x']


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    Er komt een vis bij de dokter. De dokter zegt:
    'Ik zie het al, uit de kom!'


    hahahaha, ik vind die nog steeds grappig, na 10 jaar en hem al zo'n 1000x gehoord te hebben.
    ________________________________________________

    Er werken drie mannen bij een bouwbedrijf. Een Duitser, een Engelsman en een Belg. En natuurlijk hebben ze elke dag even lunchpauze.
    Als de drie mannen bij elkaar zitten doet de Duitser zijn lunchtrommeltje open. 'Scheize, weer worst op mijn boterham! Als ik morgen weer worst heb, spring ik van het gebouw af (daar werken ze op dat moment aan.)
    Ook de Engelsman opent zijn trommel en zucht. 'Niet weer kaas! Als ik morgen weer kaas heb, spring ik met je mee!'
    De belg heeft ook voor de miljoenste keer pindakaas op zijn broodje en beloofd mee te springen als hij nog een keer hetzelfde heeft.
    De dag daarna openen ze hun trommeltjes. En weer hebben ze worst, kaas en pindakaas. De mannen springen van het gebouw af en zijn alledrie morsdood.

    Op de begrafenis staan de drie vrouwen bij elkaar.
    'Ik snap er niks van', huilt de Duitse vrouw. 'Als hij geen worst wilde, had hij dat toch wel kunnen zeggen?'
    'Inderdaad', snikt de Engelse vrouw.
    De Belgische vrouw is echter verbaasd.
    'Hij smeerde elke dag zijn eigen brood!'

    vind ik ook leuk. x']



    Hahahahah


    Keep on smiling

    Purity schreef:
    Er komt een vis bij de dokter. De dokter zegt:
    'Ik zie het al, uit de kom!'

    hahahaha, ik vind die nog steeds grappig, na 10 jaar en hem al zo'n 1000x gehoord te hebben.
    ________________________________________________

    Er werken drie mannen bij een bouwbedrijf. Een Duitser, een Engelsman en een Belg. En natuurlijk hebben ze elke dag even lunchpauze.
    Als de drie mannen bij elkaar zitten doet de Duitser zijn lunchtrommeltje open. 'Scheize, weer worst op mijn boterham! Als ik morgen weer worst heb, spring ik van het gebouw af (daar werken ze op dat moment aan.)
    Ook de Engelsman opent zijn trommel en zucht. 'Niet weer kaas! Als ik morgen weer kaas heb, spring ik met je mee!'
    De belg heeft ook voor de miljoenste keer pindakaas op zijn broodje en beloofd mee te springen als hij nog een keer hetzelfde heeft.
    De dag daarna openen ze hun trommeltjes. En weer hebben ze worst, kaas en pindakaas. De mannen springen van het gebouw af en zijn alledrie morsdood.

    Op de begrafenis staan de drie vrouwen bij elkaar.
    'Ik snap er niks van', huilt de Duitse vrouw. 'Als hij geen worst wilde, had hij dat toch wel kunnen zeggen?'
    'Inderdaad', snikt de Engelse vrouw.
    De Belgische vrouw is echter verbaasd.
    'Hij smeerde elke dag zijn eigen brood!'

    vind ik ook leuk. x']

    Omg, die belgische man is echt lekker slim. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er zitten 2 pizza's in de oven, zegt de ene "Pfoeeeh, het is hier warm!", waarop de andere zegt "OMG, EEN PRATENDE PIZZA".

    Haha, sorry het is de enige mop die ik op het moment ken

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 22:57 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom heeft een mongool een bloemetje achterin de auto liggen?
    Om de politie om de tuin te leiden! *badum tss*

    Strobelight schreef:
    Er zitten 2 pizza's in de oven, zegt de ene "Pfoeeeh, het is hier warm!", waarop de andere zegt "OMG, EEN PRATENDE PIZZA".

    Haha, sorry het is de enige mop die ik op het moment ken


    Die is droog (:


    Keep on smiling

    2 vampieren komen een vampierencafé binnen. De ene besteld een groot glas bloed. De ander vraagt een glas warm water. De barman begrijpt er niets van, maar na een discussie krijgt de tweede vampier zijn glas warm water. 'Waarom had je nu een glas warm water nodig?' Vraagt de ene vampier. De tweede vampier pakt uit zijn jas een gebruikte tampon en laat die in het glas zakken. 'Tea Time.' Zegt hij.

    Zie hier, de droge mop van mijn moeder. ><

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 12:12 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~