• Lady's and gentlemen ... starcrushers and nasty folks, welcome.
    To the army of Celeb Crushers.

    Dus jullie denken een crush te hebben op je favoriete artiest? En je denkt dat je het aan kan om in een waar leger te strijden?
    Dan wordt het nu tijd om jezelf te bewijzen om te laten zien dat jij het recht hebt om een soldaat te zijn van de CC army.


    Wat gaat er gebeuren?
    - Er zullen drie rondes plaats vinden. (Bij eventuele vele aanmeldingen kan dit oplopen tot maximaal vijf. )
    - Ik zal samen met Beelzebub jullie 'werkstukken' beoordelen en daaruit de meest geschikte soldiers kiezen.
    Tot de laatste ronde zal overigens niemand afvallen, iedereen mag dus met elke opdracht meedoen.
    De tijdlijn overschrijden zal echter wel voor minpunten zorgen en aan het einde van de rit worden alleen de besten van het team lid van the army.


    Wanneer mag je meedoen?
    Voorrondes zijn geweest. Nieuwe aanmeldingen zijn niet momenteel meer mogelijk.

    Ronde 1:

    Stel jezelf voor zodat we een goed idee hebben van wie jij bent en beschrijf je crush. (Waarom hij/zij dit is en hoe je hem/haar ziet). Hierbij is geen minimum of maximaal aantal woorden, maar maak het niet té kort en maak er ook geen boekwerk van.
    Doe dit zo origineel mogelijk!
    Stuur dit door in een pb naar mij, of in een verhaal/SA en stuur daarvan de link.

    Ronde 2:

    Schrijf een verhaal van minimaal 1 deel en maximaal 3 delen over het leven van jouw idool en wat jij daar zelf mee te maken hebt. Een soort mini fanfiction dus.
    Je moet jezelf gebruiken als personage.
    Kom niet allemaal met verhalen over trouwen met je idool en 7 zonen of whatever, be an original. Again, hoe origineler hoe beter en hoe meer pluspunten je zult krijgen.

    Belangrijke sidenote: Door verwarring en problemen waardoor de wedstrijd een behoorlijke tijd op een zeer lage pit heeft gestaan hebben veel mensen deze ronde nog niet meegekregen.
    Een aantal van jullie is dus al verder en zal morgen aan ronde 3 gaan beginnen. Jullie krijgen ook allemaal de kans nog, maar ga niet meteen door naar de derde ronde als je klaar bent.
    Je mag alleen verder naar de derde ronde als je van mij bericht krijgt met groen licht.
    De uiterste deadline is 13.10.'10 – 0:00



    Ronde 3:

    Goed, we weten nu dus als je het goed hebt gedaan ongeveer wie je bent en hoe het leven van jou en jouw celeb er uit ziet. Maar hoe zien jullie er eigenlijk echt uit?
    Maak een originele collage, foto, tekening, manipulatie of wat dan ook waar jullie samen op staan.
    Een hele belangrijke regel hierbij is echter wel dat je dit geheel op eigen kracht moet doen, zonder hulp van buitenaf. Als ik merk dat er vals gespeeld word lig je uit de wedstrijd.

    De uiterste deadline is 17.10.'10 – 0:00


    Ronde 4:

    De grande finale. Binnenkort meer informatie.

    Deelnemers:
    SAMCER – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    OHMYFELTON – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Beelzebub – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Jacksessed – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Tightlacer – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    anne818x – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Marshawk – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Peut – Ronde 1 ingeleverd. Ronde 2 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 3.
    Synyster – Ronde 1 ingeleverd. Ronde 2 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 3.

    Voor vragen kun je me natuurlijk ook in een privé bericht benaderen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:43 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tot 12 augustus kunnen mensen zich nog inschrijven voor de eerste ronde. Daarna gaan we met de overgebleven kandidaten door naar ronde 2.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik snap het niet oO

    Comet schreef:
    Ik snap het niet oO


    Wat snap je niet?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oahh mag ik nog mee doen ?? n.n

    Ik ben verlieft op Takeru uit SuG n.n


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    Oahh mag ik nog mee doen ?? n.n

    Ik ben verlieft op Takeru uit SuG n.n


    Iedereen mag mee doen in de eerste ronde. (:
    - Mits je aan de gevraagde 'eisen' voldoet.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:48 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kan ik nog meedoen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    Kan ik nog meedoen


    Iedereen mag mee doen zoals ik net al zei. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nyiii ik wil meedoen met mijn overerge liefde voor ene
    Fernando Muslera.. :9~
    En hey, mijn nickname is al perfect, right? (krul)

    Stiekem wil ik de tweede opdracht al weten. Maar goed, ik ga 13 t/m 17 augustus op vakantie naar Belgie. En waarschijnlijk heb ik daar geen internet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Oh ik wil meedoen voor de zanger van Dir en grey, Kyo (H)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 14:54 ]


    Life is an art, not a science.

    Ik wil wel meedoen met Jackson Rathbone(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ah ik heb geen crush hoewel. Hoewel Kellan Lutz vind ik het leukst, maar ik ben meer van een Actrice. Telt dat ook? (niet dat ik verliefd op meisjes ben!)

    iGoogle schreef:
    Ah ik heb geen crush hoewel. Hoewel Kellan Lutz vind ik het leukst, maar ik ben meer van een Actrice. Telt dat ook? (niet dat ik verliefd op meisjes ben!)


    Nee dat telt niet, het gaat om crushes.


    Scream for mercy!

    oke :)

    Ik wil meedoen. En mijn crush is Torres. Maar mag ik deze username houden, want ik heb er al like 3 over hem en ik vind deze nu eenmaal leuk -a-


    Some people make the world special just by being in it