• Oké, dit mag dan wel in het Justinbieber-subforum staan, maar eigenlijk hebben fans hier niets te zoeken want ik zal meneer Bieber niet in het positieve zonnetje zetten. Hij heeft een foto online gezet - or so it seems - van zichzelf met een script.
    Ik vind gewoon echt niet dat hij die rol verdient. Nu kun je protesteren van; wie ben jij om dat te zeggen?
    Nou, laat ik het zo zeggen; ik ben een groot fan van deze films en ik zou het echt niet waarderen mocht meneer Bieber hier een rol in krijgen. Ik ben geen hater maar ik kan hem soms gewoon niet uit staan en daarom zou hij voor mij de films verpesten.


    His big break?! Justin Bieber posted a photo of a Batman Vs. Superman script with the caption '#robin??' on Friday
    In the Instagram snap, the Baby hitmaker is holding up the personalised script, printed with 'Bieber' across the front.
    A fan of taking photos of himself, he also made sure to capture his reflection in the mirror as he used his smartphone to take the shot.
    With a caption of '#robin??,' the YouTube sensation left fans wondering whether he may be auditioning for the upcoming role in Henry Cavill's sequel to Man Of Steel.

    Ik hoop daarom serieus dat dit een grap is.

    Als hij enkel auditie gaat doen, nemen ze hem vast niet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen moeite mee? En als ze hem als Robin gaan aanemen is het alleen voor de publiciteit. En ik weet bijna zeker dat Justin ook gewoon kan acteren.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 10:26 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nou, hij kan acteren. Ik vind het wel leuk. Vooral omdat ik van beiden houd en het is wel eens wat nieuws [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hell no. Geen Bieber in mijn heilige films(no_chears)


    Miep

    Bombalurina schreef:
    Hell no. Geen Bieber in mijn heilige films(no_chears)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Butera schreef:
    Ik heb er geen moeite mee? En als ze hem als Robin gaan aanemen is het alleen voor de publiciteit. En ik weet bijna zeker dat Justin ook gewoon kan acteren.

    Like I said; heel veel mensen kunnen hem gewoon niet uitstaan.
    Ik heb hem wel gezien in CSI en zeg ook niet dat hij er niets van bakt, maar ik kan hem gewoon niet bestempelen als acteur.
    Waarom moeten zangers altijd denken dat ze ook acteur kunnen worden? Nja, nu wijk ik af van mijn pad, maar ik zie dit gewoon echt niet zitten.
    En als je er fan van bent dan ben je er sowieso niet echt op tegen - lijkt mij dan.

    Uhm, nee..


    'Darling, just hold on'

    Draculea schreef:
    (...)
    Like I said; heel veel mensen kunnen hem gewoon niet uitstaan.
    Ik heb hem wel gezien in CSI en zeg ook niet dat hij er niets van bakt, maar ik kan hem gewoon niet bestempelen als acteur.
    Waarom moeten zangers altijd denken dat ze ook acteur kunnen worden? Nja, nu wijk ik af van mijn pad, maar ik zie dit gewoon echt niet zitten.
    En als je er fan van bent dan ben je er sowieso niet echt op tegen - lijkt mij dan.
    Niet omdat ik fan van hem ben ren ik naar de bios om die film te zien? Ik ben namelijk niet zo'n superfan van superman en badman.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Draculea schreef:
    (...)
    Like I said; heel veel mensen kunnen hem gewoon niet uitstaan.
    Ik heb hem wel gezien in CSI en zeg ook niet dat hij er niets van bakt, maar ik kan hem gewoon niet bestempelen als acteur.
    Waarom moeten zangers altijd denken dat ze ook acteur kunnen worden? Nja, nu wijk ik af van mijn pad, maar ik zie dit gewoon echt niet zitten.
    En als je er fan van bent dan ben je er sowieso niet echt op tegen - lijkt mij dan.


    Nou een vriendin van mij is groot fan van Justin en heeft een grondige hekel aan Superman films.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Butera schreef:
    (...) Niet omdat ik fan van hem ben ren ik naar de bios om die film te zien? Ik ben namelijk niet zo'n superfan van superman en badman.

    Ik zeg ook niet dat je daarom naar de bioscoop zou gaan, je kan er gewoon sneller vrede mee maken dat hij überhaupt in de film zou kunnen zitten.

    Butera schreef:
    (...) Niet omdat ik fan van hem ben ren ik naar de bios om die film te zien? Ik ben namelijk niet zo'n superfan van superman en badman.


    Ze zegt ook niet dat je gelijk naar de bios rent om een film te zien, ze zegt alleen dat je er minder snel moeite mee zou hebben tot helemaal niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dear god, let those people say no. Ja, ik ben fan. Maar god nee, laat Justin niét in die film spelen. Een kleine rol, oke. Maar geen grote rol ofzo.
    Nein, top dat Justin kan acteren maar laat die film in z'n waarde en laat iemand anders die rol spelen. (cat)

    Ze nemen 'm vast niet en anders zonde van de film.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga het alleen maar meer hopen nu, voor alle haters en mensen die van de films houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."