• Lady's and gentlemen ... starcrushers and nasty folks, welcome.
    To the army of Celeb Crushers.

    Dus jullie denken een crush te hebben op je favoriete artiest? En je denkt dat je het aan kan om in een waar leger te strijden?
    Dan wordt het nu tijd om jezelf te bewijzen om te laten zien dat jij het recht hebt om een soldaat te zijn van de CC army.


    Wat gaat er gebeuren?
    - Er zullen drie rondes plaats vinden. (Bij eventuele vele aanmeldingen kan dit oplopen tot maximaal vijf. )
    - Ik zal samen met Beelzebub jullie 'werkstukken' beoordelen en daaruit de meest geschikte soldiers kiezen.
    Tot de laatste ronde zal overigens niemand afvallen, iedereen mag dus met elke opdracht meedoen.
    De tijdlijn overschrijden zal echter wel voor minpunten zorgen en aan het einde van de rit worden alleen de besten van het team lid van the army.


    Wanneer mag je meedoen?
    Voorrondes zijn geweest. Nieuwe aanmeldingen zijn niet momenteel meer mogelijk.

    Ronde 1:

    Stel jezelf voor zodat we een goed idee hebben van wie jij bent en beschrijf je crush. (Waarom hij/zij dit is en hoe je hem/haar ziet). Hierbij is geen minimum of maximaal aantal woorden, maar maak het niet té kort en maak er ook geen boekwerk van.
    Doe dit zo origineel mogelijk!
    Stuur dit door in een pb naar mij, of in een verhaal/SA en stuur daarvan de link.

    Ronde 2:

    Schrijf een verhaal van minimaal 1 deel en maximaal 3 delen over het leven van jouw idool en wat jij daar zelf mee te maken hebt. Een soort mini fanfiction dus.
    Je moet jezelf gebruiken als personage.
    Kom niet allemaal met verhalen over trouwen met je idool en 7 zonen of whatever, be an original. Again, hoe origineler hoe beter en hoe meer pluspunten je zult krijgen.

    Belangrijke sidenote: Door verwarring en problemen waardoor de wedstrijd een behoorlijke tijd op een zeer lage pit heeft gestaan hebben veel mensen deze ronde nog niet meegekregen.
    Een aantal van jullie is dus al verder en zal morgen aan ronde 3 gaan beginnen. Jullie krijgen ook allemaal de kans nog, maar ga niet meteen door naar de derde ronde als je klaar bent.
    Je mag alleen verder naar de derde ronde als je van mij bericht krijgt met groen licht.
    De uiterste deadline is 13.10.'10 – 0:00



    Ronde 3:

    Goed, we weten nu dus als je het goed hebt gedaan ongeveer wie je bent en hoe het leven van jou en jouw celeb er uit ziet. Maar hoe zien jullie er eigenlijk echt uit?
    Maak een originele collage, foto, tekening, manipulatie of wat dan ook waar jullie samen op staan.
    Een hele belangrijke regel hierbij is echter wel dat je dit geheel op eigen kracht moet doen, zonder hulp van buitenaf. Als ik merk dat er vals gespeeld word lig je uit de wedstrijd.

    De uiterste deadline is 17.10.'10 – 0:00


    Ronde 4:

    De grande finale. Binnenkort meer informatie.

    Deelnemers:
    SAMCER – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    OHMYFELTON – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Beelzebub – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Jacksessed – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Tightlacer – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    anne818x – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Marshawk – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Peut – Ronde 1 ingeleverd. Ronde 2 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 3.
    Synyster – Ronde 1 ingeleverd. Ronde 2 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 3.

    Voor vragen kun je me natuurlijk ook in een privé bericht benaderen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:43 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oei, 't is al voorbij 12 aug. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    mijn naam is veranderd ja.
    Breezy > Chris brown bijnaam.:9~
    & het is al 12augustus geweest,_O_

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 16:18 ]


    Smiling but close to tears.

    Sorry lieve hertjes. Jean en ik hebben vertraging opgelopen! Vanavond ga ik alvast een nette selectie maken en als Jean vanavond of morgen tijd heeft vraag ik of ze het er mee eens is en kunnen we verder.

    Nogmaals onze excuses voor de vertraging!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wanneer komt de uitslag? We wachten nu toch al wel extreem lang hea (:

    <33'


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Wanneer is de uitslag? Ik wacht lang enzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    *schopt topic omhoog*
    Gaat hier nog wat mee gebeuren?


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    *schopt topic omhoog*
    Gaat hier nog wat mee gebeuren?


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oké, ik heb nu heel lang gewacht en JBM en ik lopen elkaar steeds mis en met een hoop gezeur en drama ...
    Dus lijkt het me slim en eerlijk tegenover jullie dat jullie állemaal door de eerste ronde heen zijn om het wachten goed te maken.

    Bij de tweede ronde ga ik écht selecteren.

    De tweede ronde houdt in:
    Schrijf een verhaal van minimaal 1 deel en maximaal 3 delen over het leven van jouw idool en wat jij daar zelf mee te maken hebt. Een soort mini fanfiction dus.
    En niet allemaal komen met verhalen over trouwen met je idool en 7 zonen of whatever, be an original.

    Stuur a.u.b niet alleen naar Jean of mij, maar naar ons allebei of naar mij en vermeld dat je het niet naar Jean hebt doorgestuurd.
    Jullie krijgen tot de 17e de tijd, dus exact twee weken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sorry, weet dat 't niet mag, maar ik bump hem toch even want volgens mij heeft niemand door dat er ge-update is...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Seksie :3 ik ga gelijk beginnen. -heel stiekem wist ik dat dit zou komen-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Seksie :3 ik ga gelijk beginnen. -heel stiekem wist ik dat dit zou komen-


    Heel stiekem geeft dat ook niet. Als het maar gedaan wordt! ;D
    Is voor het eindresultaat -een mooie verzameling met de beste dingen van iedereen-.

    Uitstel van executie omdat zo weinig mensen het doorhebben dat we weer verder gaan; Op dit moment hebben jullie tot de 20e de tijd. Vanavond ga ik met Lisa verder werken aan de wedstrijd en dan stellen we jullie persoonlijk op de hoogte van het hoe en wat. :'3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Yay. Tot de 20ste. Dat maakt mij wel blij eigenlijk. Ik ben nog maar 1 hoofdstuk verder, en ik heb verder ook niet elke dag de tijd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Yay. Tot de 20ste. Dat maakt mij wel blij eigenlijk. Ik ben nog maar 1 hoofdstuk verder, en ik heb verder ook niet elke dag de tijd.


    Meh, voorlopig ben je de enige die geloof ik doorheeft dat we nog doorgaan. -.-
    Fail.
    O ja, en die vriendin van je dan. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zal er mee bezig -was zelf heel druk met andere dingen sorry :$-

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Vengeance schreef:
    (...)

    Meh, voorlopig ben je de enige die geloof ik doorheeft dat we nog doorgaan. -.-
    Fail.
    O ja, en die vriendin van je dan. 8D


    That would be me xD Ik moet ook nog iets bedenken voor mijn verhaal..


    make PASTA, not war