• Ik ben best benieuwd, wie is er hier op Q gelovig? En waar geloof je dan in?

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik geloof in geen een geloof :')

    ik bindt het allemaal bullshit

    (srry voor gelovigen_O_)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Atheïst obiously, met geloof valt geen wetenschap te bedrijven of te leren ;)

    Daarbij kan God niet bestaan. Als God zou bestaan zou het betekenen dat het Heelal/Universum eindig is, en God zit daarboven. Maar God zit ook in een universum, dat dus eindig is en deze 'God' zou weer een God boven zich moeten hebben. Dus dan zou je oneindig veel Goden hebben :p

    ik ben gelovig


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik geloof niet in goden en dat soort gedoe. Maar wel in geesten, en buitenaardse wezens :'D


    Sometimes it's best not to care.

    RoseDestiny schreef:
    ik geloof in geen een geloof :')

    ik bindt het allemaal bullshit

    (srry voor gelovigen_O_)

    Ik moet dit gewoon even zeggen. Maar het is ook dikke bullshit, want als god bestaat waarom zijn er dan nog zoveel problemen in de wereld. En slechte mensen. God wil toch alles goed doen? En goed maken? Als ie bestaat moet ie zich zelf eerst eens bewijzen. Maar de bewijzen zijn er nog steeds niet. Lol:Y) Zal ook nooit komen. Ik zie god gewoon voor vele mensen als een excuus om al hun problemen op af te richten. Echt heel sorry voor de gelovigen, ik weet wel dat niet iedereen zo is. Maar ik haat geloof gewoon, daardoor komt alleen maar ruzie en oorlog. En het is gewoon zo dat de meeste mensen god als een excuus gebruiken.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ben moslim..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ben niet echt gelovig o:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Nee ik geloof niet
    Maar wel dat er meer is tussen hemel en aard


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik geloof in het geloof van de Wicca. Dus in een god en een godin, en nou ja ik ga het niet allemaal uitleggen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben Atheist


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik ben niet gelovig.


    Even a white rose has a black shadow.

    ik ben niet gelovig
    maar denk tog dat er egt iets is
    bv na de dood enso

    Ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ooit geloofd in Sinterklaas, maar verder ook niets.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Ik geloof in meerdere standpunten van meerdere geloven, en wetenschappelijk bewezen ontdekkingen.
    Zo geloof ik in reïncarnatie, want ik ben ervan overtuigd dat je Ziel niet zo maar gevormd word en daarna niets meer is. Het is een cirkel, oneindig. Dat is één van de Gelovige standpunten.
    Ik geloof ook in Aliens en geesten. Van beide is wetenschappelijk bewezen dat ze bestaan.
    Ja ook van Aliens. Ze hebben nog niet de juiste middelen om het vaker aan te tonen, maar ze bestaan zeker. [/Kijk de film; The Fourth Kind]
    En nee, ik geloof niet in UFO.


    We'll still love each other, forever and always. <3