• Ik ben best benieuwd, wie is er hier op Q gelovig? En waar geloof je dan in?

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben Protestants.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I believe


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik ben gelovig.


    we've only said goodbye with words

    Ik ben niet gelovig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik geloof in het anananisme.

    nee ik geloof nergens in..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ik moet dit gewoon even zeggen. Maar het is ook dikke bullshit, want als god bestaat waarom zijn er dan nog zoveel problemen in de wereld. En slechte mensen. God wil toch alles goed doen? En goed maken? Als ie bestaat moet ie zich zelf eerst eens bewijzen. Maar de bewijzen zijn er nog steeds niet. Lol:Y) Zal ook nooit komen. Ik zie god gewoon voor vele mensen als een excuus om al hun problemen op af te richten. Echt heel sorry voor de gelovigen, ik weet wel dat niet iedereen zo is. Maar ik haat geloof gewoon, daardoor komt alleen maar ruzie en oorlog. En het is gewoon zo dat de meeste mensen god als een excuus gebruiken.

    Mensen zien allen wat ze willen zien. Er zijn veel dingen bewezen die men nog steeds als onzin bestempelt omdat ze het niet willen weten.
    Daarbij,mijn Goden bepalen ons gedrag niet dat doen we zelf,zij leven hun eigen leven en bemoeien zich niet zo vaak met het onze. Dit geld voor meerdere geloven.

    Dit moest ik gewoon even zeggen/recht praten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik niet. ik geloof alleen in mezelf


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pluisjj schreef:
    Ik geloof in de sterren en de maan... die beschermen de mensen op aarde... ze zijn fascinerend en veel beterd an een oude man met een baard!


    die laatste zin komt erg discriminerend over.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik geloof helemaal nergens in :P:P:P
    allemaal bulshit volgens mij.
    en ik zou mijn zondag ogtend egt niet in een kerk gaan lopen verspillenxD

    ik geloof wel in god. ergens xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik ben christen.

    Ik geloof in geesten.
    En dat je herboren kan worden.


    Bieberfeverrr <33333!

    Breakenheart schreef:
    Ik geloof in geesten.
    En dat je herboren kan worden.


    Ik ook ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Pluisjj schreef:
    Ik geloof in de sterren en de maan... die beschermen de mensen op aarde... ze zijn fascinerend en veel beterd an een oude man met een baard!


    me2&dat er na de dood weer iets anders is&in geesten(paranormale dinge/6de zintuig dinge)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 16:28 ]

    Ik ben soort van boeddhist, omdat mijn ouders dat zijn. Dus ik vind het wel interessant, maar ik denk er liever nog even over na.

    Ik geloof wel in reïncarnatie, net zoals in het boeddhisme.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 16:36 ]


    You are beautiful, you are love.