• Ik vind Adam Lambert FAKE.
    Hij probeert gewoon Bill Kaulitz na te doen.
    Vinden jullie dat niet?
    Nieuwe sound, kledij, haar,...
    Wat denken jullie hiervan? :'D
    P.S.: Ik heb niks tegen Adam-fans! ;o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ze zegt alleen maar haar mening, en ze is al meteen een zielig joeng? Wat een niveau..

    Ja srry znne,ma das iedereen tegewoordig,as ge u een bekke kleed lak een ander zedde al meteen ne faker.Ze mogn blij zn da iemand de kledingstijl vn Bill scheun vindt,ni?kndenk da de TH fans tliever zoude hebbe da deen Adam Bill faked dn da m bill zit uit te schijtn,vinde ni?


    Imperfection Is Beautiful

    Dames? Ontopic graag ;].


    I am an idiot, I move.

    amorevampiro schreef:
    Misschien geen faker maar gewoon dezelfde stijl?

    indeed. en vroeger waren er wel meer mannen die zich schminkten hoor , denk maar aan kiss , marilyn manson etc.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 15:56 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DeezNuts schreef:
    (...)
    Ja srry znne,ma das iedereen tegewoordig,as ge u een bekke kleed lak een ander zedde al meteen ne faker.Ze mogn blij zn da iemand de kledingstijl vn Bill scheun vindt,ni?kndenk da de TH fans tliever zoude hebbe da deen Adam Bill faked dn da m bill zit uit te schijtn,vinde ni?

    Jha, ge hebt wel gelijk en ik respecteer u standpunt, maar daarvoor moet ge nie iemand gaan verwijten voor zielig jong. Op deze manier (dus zonder dat zielig jong) wete wij nu ook wat gij ervan denkt. Maar goed, terug over het onderwerp; Ik ben het idd wel met je eens, het kan zijn dat die Adam Bill als voorbeeld ziet en dat niet doet om aandacht te trekken of zo, in dat geval vind ik hem ook geen faker.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ach op sommige momenten lijken ze op elkaar, maar veel momenten ook niet, Adam is veel voller dan Bill. En trouwens.. wat maak het uit xD zijn leven niet die van ons :) Hij doet maar wat hij wil x'D


    Nvt

    Reassurance schreef:
    Ik vind van niet.


    Vampire Heart.

    Shade schreef:
    Ik vind hem geen faker. Er zijn talloze mensen met dezelfde stijl als Bill/Adam. Die komen alleen niet in de spotlights en dus zijn zij geen 'faker'.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha, dat vond ik ook al :Y)


    Pop ate my heart.

    Whipple schreef:
    die adam ziet bill toch als grote voorbeeld? :')
    naja, hij doet maar, ik vind het niet zo origineel nee, maar als hij zich daarbij goed voelt, doe wat je niet laten kan he :'_

    Inderdaad... Nu ja, ík vind hem maar niets. Maar wie ben ik om daar iets op tegen te hebben ten opzichte van de fans? Ik heb er totaal geen problemen mee, dit is alleen maar mijn eigen mening. En tuurlijk, voor Bill zou ik dit zelfs als een soort "compliment" aanvaarden, iemand vindt zijn stijl van kleding etc. mooi. Maar op sommige foto's is het echt wel duidelijk dat hij dingen van Bill heeft.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind van wel, en iedereen trouwens aan wie ik zijn clipjes toen.
    Vooral 'If i had you'. Please, daar is hij hem helemaal.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Zal ik even Adam citeren en dit hele gedoe once and for all diep in de grond begraven?

    "Ik droeg al make-up en nagellak en kleurde mijn haren al zwart toen die jongen twaalf ofzo was; dus niemand kopieert hier niemand."

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 18:37 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijn mening is dezelfde als die van jou. :'D Maar dat wist je al.
    En aan de mensen die haar 'zielig' of 'idioot' vinden: Dit is hààr mening. Ze vraagt zich gewoon af wie het met haar eens is en wie niet. ö
    x


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Hij ziet hem gewoon als grote voorbeeld, naja. Ik ga hem geen faker noemen. Als hij zich er goed bij voelt is dat zo.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 18:37 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Liebje schreef:
    Ik vind van wel, en iedereen trouwens aan wie ik zijn clipjes toen.
    Vooral 'If i had you'. Please, daar is hij hem helemaal.


    Ik vind dat kapsel beter staan bij Adam dan bij Bill

    Tainted schreef:
    Vind ik niet hoor, wat is zijn nieuwe kledingstijl dan?
    Want op google zag ik niks vreemds.

    Ik merkte het vooral op op foto's op internet en zijn kledingsstijl in zijn nieuwe clip 'If I Had You'. Bij Google vind je het onder de zoekterm 'Adam Lambert fake Bill Kaulitz' fso. Ik zeg ook niet dat hij heel de tijd hem nadoet fso, maar kijk in zijn nieuwe clip naar de jas, de hoed, de broek. Soms vind ik het er gewoon een beetje over, dat is al. :')


    Moonshine, take us to the stars tonight ~