• Ik vind Adam Lambert FAKE.
    Hij probeert gewoon Bill Kaulitz na te doen.
    Vinden jullie dat niet?
    Nieuwe sound, kledij, haar,...
    Wat denken jullie hiervan? :'D
    P.S.: Ik heb niks tegen Adam-fans! ;o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Strobelight schreef:
    Lambert geeft tenminste toe dat hij homo is.

    Hij is totaal niet fake, en als het je irriteert dat hij dezelfde stijl heeft kijk erneffe?

    Het irriteert me niet fso, soms vind ik het zelfs grappig hoe hij Bill als zijn "grote voorbeeld" neemt. En dit is en blijft gewoon ook maar mijn mening.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Strobelight schreef:
    dus als jij dezelfde kledingstijl hebt als ik, dan ben jij ook een faker, ja ?

    Dat heb ik toch niet gezegd? Ik vind gewoon dat Adam hem een beetje "na-aapt", maar ergens vind ik het ook wel een compliment voor Bill. Maar ja, als hij dat wilt doen, wie ben ik dan om hem tegen te houden?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    amorevampiro schreef:
    Misschien geen faker maar gewoon dezelfde stijl?

    Dat kan ook. Maar in het begin had Adam een heel andere stijl. Achja...


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dazzled schreef:
    Eh nee? Niet iedereen probeert Bill na te doen hoor. Get over it.

    Ik maak er ook geen drama van fso hoor >< Ik zeg gewoon mijn mening, zoals jij de jouwe zegt.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    BillSnoepje schreef:
    Ik vind Adam geen faker!
    Adam heeft de glamrock stijl en ik zie Bill niet op het podium in van die kleurrijke kleren enzo rondhuppelen met glittertjes op z'n gezicht.
    + Adam zingt veel zuiverder dan Bill

    Ga nou niet zitten roepen en tieren want ik ben ook nog steeds een Tokio Hotel fan, dit is gewoon mijn mening en sorry als ik mensen hiermee zou kwetsen.

    Tuurlijk mag je je mening zeggen. Dat doe ik toch ook? Ik heb totaal geen probleem als mensen van zijn van Adam. Alleen vind ik gewoon dat hij soms Bill een beetje "na-aapt". Ergens vind ik het ook een compliment voor Bill, dat sommige mensen hem bewonderen en zijn stijl accepteren. Alleen vind ik dat Adam er soms een beetje over gaat, en té had op Bill wilt lijken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    DeezNuts schreef:
    age lik di kledingstoal ok scheun vind meugde a ni zo kle'en of ge ze ne faker fwa?
    Zielige joeng

    Ik zeg mijn mening, jij zegt de jouwe. Maar daarom ben ik niet meteen zielig. Ik ben niet de enige dat dat zo vind. En ik zeg toch ook niet dat ik Adam haat fso? Ik zeg gewoon dat ik soms vind dat hij er een beetje over gaat.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    RepentRepent schreef:
    Hij ziet hem gewoon als grote voorbeeld, naja. Ik ga hem geen faker noemen. Als hij zich er goed bij voelt is dat zo.

    Idd, ik vind het langs één kant zelfs een compliment voor Bill.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Adam is nice.
    Maakt het uit dat hij een beetje op Bill lijke en hem misschien wat na aapt.
    Voor mij niet nee.


    We'll never be as young as we are tonight

    Er zijn zoveel Bill-fakers.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Adam Lambert heeft, voor zover ik weet, al heel de tijd die stijl, hij kijkt gewoon op tegen Bill, volgens mij juist OMDAT hij dezelfde stijl heeft, hij is totaal geen faker in mijn ogen! Wil je een faker zien ? Ga dan naar Mike Muller...


    None but ourselves can free our minds.

    Fancy schreef:
    Adam is nice.
    Maakt het uit dat hij een beetje op Bill lijke en hem misschien wat na aapt.
    Voor mij niet nee.


    it's ok to be gay!

    Er zijn meerdere mensen met zo'n stijl hoor (:


    The more I get, the more I want.

    amorevampiro schreef:
    Misschien geen faker maar gewoon dezelfde stijl?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Adam Lambert doet Bill Niet Na ;O
    Vind Ik (A)
    Maar wat ik ook vind is dat Tokio Hotel Opgegeven moment Linkin Park Na deed. Gewoon dat je het weet ;O.
    Mag toch? Net zoals Lady Gaga. Die doet Madonna ook na. Waarom vind je dat dan niet erg ;).


    May the odds be ever in your favor.

    Adam Lambert doet Bill niet na.
    Het lijkt mss op elkaar, maar of het daarom ook faken is.


    You’re falling into history.