• Maybe love is like luck. You have to go all the way to find it.

    Na een zware wedstrijd gaat de bekende voetballer, Fernando Torres met de bus naar huis. Als hij op weg is naar zijn hotel mist hij de bus en moet hij lopen. Hij loopt door het strand en vind in het zand een foto van een lachende jonge vrouw half begraven. Hij begint te geloven dat de foto hem geluk brengt, en de foto wordt een stuk van zijn leven. Nadat hij er steeds zekerder van word dat de foto hem geluk brengt, gaat hij opzoek naar de vrouw die op de foto staat.


    Rollen:
    Beste vriendinnen onbekende vrouw: DVilla&RodeRobijn
    Beste vriendin Fernando Torres: Pershoofd
    Vriendinnetjes voetballers:
    Vriendin David Villa: JBM
    Vriendin Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendin Cristiano Ronaldo: CRonaldo
    Vriendin Simon Kjaer: Taken
    Vriendin David Silva: Lavender
    Vrouw Xabi Alonso: Fabregas
    En stiekem vriendin Diego Forlan: Forlan -die alwéér met zichzelf batst- :9~
    Zelfverzonnen rol.
    Hoer die het met Ramos, Piqué en Martinez doet: Cuidador
    Meisje dat een keer langsloopt: xjustxmyself
    Vriendin Alex Pettyfer: APettyfer

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 23:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)Ze mest ons vet en eet ons dan op (cat) omdat ze anders dood van de honger gaat in Zweden. I KNEW IT! *rent hysterisch rondjes*

    Ik had het al door *sneaky face*


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Lavender schreef:
    djeeeeeeeeez ik ben slecht in namen van het spaanse elftal. ik ken torres, villa, cesc.
    wie nog meer???
    wie zijn er nog over??
    wel een lkkr ding?

    Xabi Alonso, Gerard Piqué, Javi Martinez, David Silva. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)Ze mest ons vet en eet ons dan op (cat) omdat ze anders dood van de honger gaat in Zweden. I KNEW IT! *rent hysterisch rondjes*

    Sssssssssst! Ik wou beginnen met jou ):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil Pique en Alonso . Ik heb een idee voor een tweede rol mag dat ook ?????


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Sssssssssst! Ik wou beginnen met jou ):

    No way you're touching this ass! (N)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    No way you're touching this ass! (N)

    But I didn't even wánt to eat you (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Sssssssssst! Ik wou beginnen met jou ):
    Why me? *cries*


    I live for the applause, you will die for it.

    Cuidador schreef:
    Ik wil Pique en Alonso . Ik heb een idee voor een tweede rol mag dat ook ?????

    Je mag Alonso niet voor die rol (cat) Alonso is daar te lekker voor :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)Why me? *cries*

    Ik moet toch met iemand beginnen, dus waarom niet meteen met Forlán toekomstige vriendin (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Hoer die het met Ramos en Piqué doet :3 En Martinez
    Naam: Chelsea.
    Achternaam: Tranemento.
    Uiterlijk: Lang blond haar, bruine ogen. Nepbruine kleur, korte rode jurkjes aan, met Rode lippenstift op. Hoge hakken.
    Extra: Chelsea is verliefd op haar beste vriend, maar durft het hem niet te vertellen. Ze is in de hoerenwereld beland door haar pooier :3.


    SLOAN.

    Rol: vriendin David Silva
    Naam: Elizabeth, maar ze wordt liever Liz genoemd
    Achternaam: Sanchez
    Uiterlijk: Heeft een redelijk bleke huid, mooie bruine ogen met volle wimpers, Haar haren zijn halflang en donkerbruin, ze krullen een beetje. Ze is niet zo heel erg lang maar ook niet klein. rond de 1.76. Ze is slank en heel knap. Dit is Liz
    Extra: Karakter Ze is een vrolijke jonge vrouw, die erg lief is. Ze is zorgzaam en erg aardig. Ze vangt iedereen liefdevol op dat soms nogal voor problemen kan zorgen (aangezien ze erg knap is) ze houd veel van haar vriend en ook van de rest van haar vrienden. Ze is niet vaak boos maar als ze he t is kan je maar beter oppassen. Ze houdt erg van lezen, koken, hardlopen en romantisch samen dineren.
    Ze kan het goed vinden met de andere vrouwen en vriendinnen van de andere voetballers. ook met de voetballers zelf.
    Ze is niet getrouwd met Silva maar heel miss. als ik de rol mag kan dat wel xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik moet toch met iemand beginnen, dus waarom niet meteen met Forlán toekomstige vriendin (krul)
    Omdat... omdat.. OMDAT ik je het anders verbied mijn titel te gebruiken! DDD:<

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 19:18 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    But I didn't even wánt to eat you (cat)

    You whore. Ik zou je toch verslaan als je het probeerde.


    All was well.

    Rol: Beste vriendin onbekende vrouw.
    Naam: April José.
    Achternaam: Zea. -niet veel zin om na te denken haha-
    Uiterlijk: even zoeken jaja.
    Extra: April en het meisje zijn al hun hele leven lang vriendinnen. Ze hebben de zelfde intresses en de zelfde smaak in mannen.

    en rose, ik claim piqué nogsteeds.
    want hij is sexier dan ronaldo haha!!!!!!!!!!!!!!!!
    streepje w b w streepje.(nerd)


    Smiling but close to tears.

    Cuidador schreef:
    Rol: Hoer die het met Ramos en Piqué doet :3 En Martinez
    Naam: Chelsea.
    Achternaam: Tranemento.
    Uiterlijk: Lang blond haar, bruine ogen. Nepbruine kleur, korte rode jurkjes aan, met Rode lippenstift op. Hoge hakken.
    Extra: Chelsea is verliefd op haar beste vriend, maar durft het hem niet te vertellen. Ze is in de hoerenwereld beland door haar pooier :3.


    neeee, geen Piqué, -cry- hahahaha.
    en martínez is hot.(nerd)


    Smiling but close to tears.