• Maybe love is like luck. You have to go all the way to find it.

    Na een zware wedstrijd gaat de bekende voetballer, Fernando Torres met de bus naar huis. Als hij op weg is naar zijn hotel mist hij de bus en moet hij lopen. Hij loopt door het strand en vind in het zand een foto van een lachende jonge vrouw half begraven. Hij begint te geloven dat de foto hem geluk brengt, en de foto wordt een stuk van zijn leven. Nadat hij er steeds zekerder van word dat de foto hem geluk brengt, gaat hij opzoek naar de vrouw die op de foto staat.


    Rollen:
    Beste vriendinnen onbekende vrouw: DVilla&RodeRobijn
    Beste vriendin Fernando Torres: Pershoofd
    Vriendinnetjes voetballers:
    Vriendin David Villa: JBM
    Vriendin Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendin Cristiano Ronaldo: CRonaldo
    Vriendin Simon Kjaer: Taken
    Vriendin David Silva: Lavender
    Vrouw Xabi Alonso: Fabregas
    En stiekem vriendin Diego Forlan: Forlan -die alwéér met zichzelf batst- :9~
    Zelfverzonnen rol.
    Hoer die het met Ramos, Piqué en Martinez doet: Cuidador
    Meisje dat een keer langsloopt: xjustxmyself
    Vriendin Alex Pettyfer: APettyfer

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 23:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    APettyfer schreef:
    Mss neem ik toch maar een rolletje(nerd)

    Mag ik er met Alex inkomen of niet anders neem ik Sikmans
    :9~

    Als je sikmans wilt nemen krijg je ruzie met Lize hahaha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vrouw Xabi Alonso
    Naam: Brook
    Achternaam: Iglesias-Alonso
    Uiterlijk: Brook
    Extra: Ze heeft twee huskey puppies; Zambo en Alou, die ze overal mee naartoe neemt. Op haar rechterenkel heeft Brook een solsleutel als tattoo.
    Ze is vanaf haar twaalfde een echte hype geworden op YouTube met haar covers en eigen liedjes.
    Xabi en Brook leerde elkaar in een club kennen in Italië toen hij samen met zijn Spaanse teamgenoten op vakantie was in Italië. De twee kwamen voor het eerst in contact toen Brook hem vroeg of hij wou dansen, ze had toen nog geen idee van wie of wat hij was, en sinds die dag zijn ze contact blijven houden. Toen Brook eenentwintig was gaven de twee in het openbaar toe dat ze een koppel vormde. Brook trouwde op haar vierentwintigste met Xabi en ze hebben nu twee dochtertjes; May & June, een tweeling van twee. May werd 's avonds op 31 mei geboren en June 's ochtend op 1 juni.


    Hier heb je al een foto, de beschrijving komt nog

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 10:47 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Rol: Vrouw Xabi Alonso
    Naam: Brook
    Achternaam: Iglesias
    Uiterlijk: is coming
    Extra: Ze heeft twee huskey puppies; Zambo en Alou, die ze overal mee naartoe neemt. Op haar rechterenkel heeft Brook een solsleutel als tattoo.
    Ze is vanaf haar twaalfde een echte hype geworden op YouTube met haar covers en eigen liedjes.
    Xabi en Brook leerde elkaar in een club kennen in Italië toen hij samen met zijn Spaanse teamgenoten op vakantie was in Italië. De twee kwamen voor het eerst in contact toen Brook hem vroeg of hij wou dansen, ze had toen nog geen idee van wie of wat hij was, en sinds die dag zijn ze contact blijven houden. Toen Brook eenentwintig was gaven de twee in het openbaar toe dat ze een koppel vormde. Brook trouwde op haar vierentwintigste met Xabi en ze hebben nu twee dochtertjes; May & June, een tweeling van twee. May werd 's avonds op 31 mei geboren en June 's ochtend op 1 juni.


    Xaaaaaaaaaaaaabi :9~:9~:9~:9~:9~_O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Als je sikmans wilt nemen krijg je ruzie met Lize hahaha. (krul)

    Mén, why (huil) dat ze maar haar Jean behoudt (cat)

    Wie kan ik nog nemen zonder ruzie te krijgen ? (krul)


    The soul needs autumn.

    CRonaldo schreef:
    (...)

    Xaaaaaaaaaaaaabi :9~:9~:9~:9~:9~_O_

    Die is toch nog niet gereserveerd hé (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Awsh. ): Dan doe je beste vriendin van Nando of als zelfverzonnen een ex van em ofzo (krul)

    Nee -cries-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    APettyfer schreef:
    (...)
    Mén, why (huil) dat ze maar haar Jean behoudt (cat)

    Wie kan ik nog nemen zonder ruzie te krijgen ? (krul)

    Pettyfer, als zelfverzonnen rol haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Fabregas schreef:
    (...)
    Die is toch nog niet gereserveerd hé (:

    Nee maar hij's gewoon sexy :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NYC schreef:
    (...)
    Nee -cries-

    Sorry ): Neem een andere sexy voetballer? (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar ik wíl het niet eens proberen haha (cat)

    Waarom niet? ):


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Waarom niet? ):

    Je bent niet lekker genoeg (cat) (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Pettyfer, als zelfverzonnen rol haha. (krul)


    Rol: vriendinnetje Alex Pettyfer
    Naam: Lindsey
    Achternaam: Gillard
    Uiterlijk: Lindsey heeft licht blonde haren die lichtjes krullen. Ze heeft blauw-grijze ogen die meestal schitteren, tenzij ze droevig is. Ze heeft volle lippen en schattige zomersproetjes en een tattoo op haar lies, een hoefijzer. Lindsey is niet erg groot en niet erg klein ze heeft een mooi figuur en werkt hard om het te behouden.
    Extra: Alex gaat een nieuwe film doen waarin hij een voetballer moet spelen en daarom bespioneert hij nu voetballers en Lindsey gaat natuurlijk mee. Lindsey zelf houd erg veel van sport, Alex vind alleen maar tennis en honkbal leuk. Alex en Lindsey kennen elkaar al 5 jaar maar zijn nog maar een halfjaar een koppeltje. Lindsey wil een hond kopen, Alex heeft dat liever niet.


    The soul needs autumn.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Je bent niet lekker genoeg (cat) (:

    Ik ben lekkerder als jij, vraag maar aan Cristiano die mij wél zoende in mijn droom en jou niét! (cat)


    All was well.

    APettyfer schreef:
    (...)
    Mén, why (huil) dat ze maar haar Jean behoudt (cat)

    Wie kan ik nog nemen zonder ruzie te krijgen ? (krul)

    Jean is geen voetballer, anders nam ik hem wel. :Y)
    Dat jij dan Alex Pettyfer neemt?


    All was well.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Sorry ): Neem een andere sexy voetballer? (nerd)

    Alleen Nando is maar sexy! (nerd) -en ik ben geen overloper- Ik hou het bij Nando.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.