• Maybe love is like luck. You have to go all the way to find it.

    Na een zware wedstrijd gaat de bekende voetballer, Fernando Torres met de bus naar huis. Als hij op weg is naar zijn hotel mist hij de bus en moet hij lopen. Hij loopt door het strand en vind in het zand een foto van een lachende jonge vrouw half begraven. Hij begint te geloven dat de foto hem geluk brengt, en de foto wordt een stuk van zijn leven. Nadat hij er steeds zekerder van word dat de foto hem geluk brengt, gaat hij opzoek naar de vrouw die op de foto staat.


    Rollen:
    Beste vriendinnen onbekende vrouw: DVilla&RodeRobijn
    Beste vriendin Fernando Torres: Pershoofd
    Vriendinnetjes voetballers:
    Vriendin David Villa: JBM
    Vriendin Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendin Cristiano Ronaldo: CRonaldo
    Vriendin Simon Kjaer: Taken
    Vriendin David Silva: Lavender
    Vrouw Xabi Alonso: Fabregas
    En stiekem vriendin Diego Forlan: Forlan -die alwéér met zichzelf batst- :9~
    Zelfverzonnen rol.
    Hoer die het met Ramos, Piqué en Martinez doet: Cuidador
    Meisje dat een keer langsloopt: xjustxmyself
    Vriendin Alex Pettyfer: APettyfer

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 23:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    O_O veel reacties eigenlijk


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    O_O veel reacties eigenlijk

    Neem zelf ook een rol hahah (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    (...)Omdat... omdat.. OMDAT ik je het anders verbied mijn titel te gebruiken! DDD:<

    oh. (huil) Oja, moet jij geen rol nemen? (cat)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JBM schreef:
    (...)
    You whore. Ik zou je toch verslaan als je het probeerde.

    Maar ik wíl het niet eens proberen haha (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Neem zelf ook een rol hahah (krul)


    Een mogelijkheid, maar ik ben lui (krul)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Een mogelijkheid, maar ik ben lui (krul)

    Welke wil je dan, dan hou ik die bezet. Je beschrijft jezelf maar in het verhaal :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Welke wil je dan, dan hou ik die bezet. Je beschrijft jezelf maar in het verhaal :Y)


    You know who I want :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    You know who I want :3

    Begint hij met een K en eindigt op jaer? (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil wel een ijsje, maar geen rol, want ijsjes zijn lekker en voetbalguys intresseren mij niet zoveel :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    Ik wil wel een ijsje, maar geen rol, want ijsjes zijn lekker en voetbalguys intresseren mij niet zoveel :9~

    Je krijgt pas een ijsje als je een rol neemt. (krul) Doe gewoon meisje dat lang loopt(nerd) hahaha. :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Begint hij met een K en eindigt op jaer? (nerd)


    Stiekem wel


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Je krijgt pas een ijsje als je een rol neemt. (krul) Doe gewoon meisje dat lang loopt(nerd) hahaha. :Y)

    Oke, ik wil een rol!
    Ik ben een meisje waarvan de naam nooit bekend is gemaakt in het verhaal want ze liep enkel langs :9~
    Mag ik dan nu mijn ijsje? :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Oke, ik wil een rol!
    Ik ben een meisje waarvan de naam nooit bekend is gemaakt in het verhaal want ze liep enkel langs :9~
    Mag ik dan nu mijn ijsje? :Y)

    Ik wil wel dan een naam + achternaam hebben want dan kan ik zeggen 'En daar loopt het meisje waarvan ik alleen dr naam ken, verder ken ik haar niet daarom praat ik zoveel over d'r. Omdat ik dr niet ken (krul)' En dan krijg je je ijse :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mss neem ik toch maar een rolletje(nerd)

    Mag ik er met Alex inkomen of niet anders neem ik Sikmans
    :9~


    The soul needs autumn.

    Rol: Beste vriendin van de onbekende vrouw
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Uiterlijk: Kim ziet er altijd erg netjes en fatsoenlijk uit. Ze draagt altijd bloemetjesjurken met witte hakken. Kim heeft lang ravenzwart haar wat ze vaak in een knotje doet, koude grijze ogen en mooie volle rode lippen. Ze is best lang maar dat maakt haar mooi. Ze heeft een slank tot mager postuur.
    Extra: Kim is een bijzondere en inteligente vrouw met veel ambities, ze kan prachtig schilderen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.