• Hallo ik heb hulp nodig ik denk dat ik paranormaal ben. Ik kan voelen wat andere mensen zijn bijvoorbeeld boos,of blij of verdrietig bijv ik had een slecht gevoel over een meisje dus ik wou haar die avond zeggen dat ze ergens voor moest uitkijken alleen kon ik haar niet bereiken spreek ik haar die ochtend daarna blijkt dat ze aangerand is door een jongen. Dus ik had gelijk en ik kan gedachten lezen mensen hebben iets in hun hoofd bijvoorbeeld een kleur en dan weet ik welke. Zijn sommige van jullie ook paranormaal of weet hoe je hier we om moet gaan schrijf een reactie.

    Gr Waterforce


    Mijn geheim is geheim

    Dit klinkt een beetje heel erg raar.


    Keep on smiling

    Of misschien heb je gewoon heel veel mensenkennis?


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Of misschien heb je gewoon heel veel mensenkennis?

    Dat d8t ik dus ook..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Weten hoe mensen zich voelen is eerder zoals hier boven staat een grote mensenkennis hebben.
    En dat slecht voorgevoel heeft iedereen al wel eens gehad al weet ik niet direct wat dat is.

    Dat van die kleuren kan wel. Dat had ik vroeger ook, maar omdat ik mij daar niet in trainde ging dat weg volgens iemand anders.

    te veel mensen kennis. En de mens is makkelijk als je het eenmaal weet^^


    Some angels have no wings.

    Here we go again. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Waterforce schreef:
    Hallo ik heb hulp nodig ik denk dat ik paranormaal ben. Ik kan voelen wat andere mensen zijn bijvoorbeeld boos,of blij of verdrietig bijv ik had een slecht gevoel over een meisje dus ik wou haar die avond zeggen dat ze ergens voor moest uitkijken alleen kon ik haar niet bereiken spreek ik haar die ochtend daarna blijkt dat ze aangerand is door een jongen. Dus ik had gelijk en ik kan gedachten lezen mensen hebben iets in hun hoofd bijvoorbeeld een kleur en dan weet ik welke. Zijn sommige van jullie ook paranormaal of weet hoe je hier we om moet gaan schrijf een reactie.

    Gr Waterforce


    Ik ben hooggevoelig, ik heb ook dat ik kan voelen wat mensen voelen of wat hun emotie is.
    Maar ik kan ook voelen of er iets bij me is, wat ik niet kan zien.
    Je kan het ontwikkelen, maar als je er niks mee te maken wil hebben kan je het ook afsluiten.
    Het is jou keus. (:


    "Don't look back, you're not going that way."

    Het is mensen kennis, zoiets heb ik ook als ik iemand direct aan kijk, echt oogcontact en ik kan veel van ze aflezen. Alleen heb ik dit geoefent, ik wou dit kunnen, het kan me helpen beter met situaties om te gaan. Jij hebt gewoon heel veel mensekennis, dat heb ik ook, alleen heb ik er even over gedaan om het te ontdekken en te ontwikkelen.
    Je moet het niet zienals paranormaal maar meer als ieys moois. Het kan je nog wel eens helpen...

    EstrellaVida schreef:
    Het is mensen kennis, zoiets heb ik ook als ik iemand direct aan kijk, echt oogcontact en ik kan veel van ze aflezen. Alleen heb ik dit geoefent, ik wou dit kunnen, het kan me helpen beter met situaties om te gaan. Jij hebt gewoon heel veel mensekennis, dat heb ik ook, alleen heb ik er even over gedaan om het te ontdekken en te ontwikkelen.
    Je moet het niet zienals paranormaal maar meer als ieys moois. Het kan je nog wel eens helpen...


    Hahaha, ik heb ook veel mensenkennis maar ook een gave.
    Maar ik ga niet alles vertellen want dan ben ik nog wel een poosje bezig.
    Maar, ik wens je er heel veel succes mee :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 11:22 ]

    Tainted schreef:
    (...)

    Ik ben hooggevoelig, ik heb ook dat ik kan voelen wat mensen voelen of wat hun emotie is.
    Maar ik kan ook voelen of er iets bij me is, wat ik niet kan zien.
    Je kan het ontwikkelen, maar als je er niks mee te maken wil hebben kan je het ook afsluiten.
    Het is jou keus. (:



    Ik heb precies hetzelfde. Dat is ooit ontstaan doordat ik heel snel emoties overnam wanneer ik in een kamer was en dat heeft zich steeds meer ontwikkeld.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Weird.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Waarscheinlijk ben je hooggevoelig, althans dat maak ik op uit je beschrijving. Zoals er al is gezegt je kun het ontwikkelen, of afsluiten. Maar het is een deel van jou, je kunt het ook zien als een gave om mensen te helpen, als je dat wilt. Ik ben ook paranormaal begaaft, alleen ik ben hooggevoelig en heb contact met het hiernamaals. ( met overledenen dus) Wat ik je nog wil meegeven, is dat als je ervoor uitkomt mensen je snel raar zullen vinden. Maar ze zijn alleen maar bang voor hetgene wat ze niet kennen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ramos schreef:
    Of misschien heb je gewoon heel veel mensenkennis?


    effort never betrays you

    Ramos schreef:
    Of misschien heb je gewoon heel veel mensenkennis?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.