• Hallo ik heb hulp nodig ik denk dat ik paranormaal ben. Ik kan voelen wat andere mensen zijn bijvoorbeeld boos,of blij of verdrietig bijv ik had een slecht gevoel over een meisje dus ik wou haar die avond zeggen dat ze ergens voor moest uitkijken alleen kon ik haar niet bereiken spreek ik haar die ochtend daarna blijkt dat ze aangerand is door een jongen. Dus ik had gelijk en ik kan gedachten lezen mensen hebben iets in hun hoofd bijvoorbeeld een kleur en dan weet ik welke. Zijn sommige van jullie ook paranormaal of weet hoe je hier we om moet gaan schrijf een reactie.

    Gr Waterforce


    Mijn geheim is geheim

    Heb je hier niet eerder een topic over gemaakt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ramos schreef:
    Of misschien heb je gewoon heel veel mensenkennis?


    None but ourselves can free our minds.

    Ramos schreef:
    Of misschien heb je gewoon heel veel mensenkennis?


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    google het gewoon even op, maar als je het echt niet wil kan je het ook afsluiten hoor ;)

    Ik heb dat ook, maar dat betekend niet meteen dat je paranormaal bent inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Persoonlijk denk ik dat je HSP heb, dat is een soort aandoening waarbij je heel gevoelig bent en kan voelen hoe andere zich voelen,een vriendin van me heeft dat.
    Als je het zeker wilt weten moet je je laten testen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen die hooggevoelig zijn en veel mensenkennis hebben/hadden werden vroeger als heksen beschouwd omdat andere mensen dat dus niet konden. Je hebt dus een compleet menselijke gave die normaal is, maar niet iedereen heeft het.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het kan hoor ;d Je kan het zo laten ontwikkelen enzo, maar dat is volledig jouw keuze :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Tainted schreef:
    (...)

    Ik ben hooggevoelig, ik heb ook dat ik kan voelen wat mensen voelen of wat hun emotie is.
    Maar ik kan ook voelen of er iets bij me is, wat ik niet kan zien.
    Je kan het ontwikkelen, maar als je er niks mee te maken wil hebben kan je het ook afsluiten.
    Het is jou keus. (:
    \

    Dat heb ik ook. Ik ben een nieuwetijdskind, en ben overgevoelig. Het heeft niks te maken met mensenkennis. ( denk ik ) Ik denk gewoon dat sommige mensen meer ontwikkeld zijn in paranormaal gebied dan anderen. In dit geval is zij er meer ontwikkeld in. Je gelooft erin, of je gelooft er niet in. En ik heb soms ook voorgevoelens, soms zó eng dat ik er zelfs bang van word. Ik droom ook dingen ivm de realiteit. o.o Maarja... Ik verdiep me er ook in, en kom aan steeds meer informatie over hoe ik er het best mee kan omgaan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 23:35 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Babyst4r schreef:
    Dit klinkt een beetje heel erg raar.


    Ik vind van niet, het is gewoon zeldzaam. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hiphopqueen schreef:
    te veel mensen kennis. En de mens is makkelijk als je het eenmaal weet^^

    True. _O_