• Nou uh, misschien domme vraag maar wie heeft ook dat mensen je ouder schatten dan dat je bent? Ik heb dat heel erg, maar het blijkt ook dat ik me ouder gedraag dan dat ik ben! Ik wordt nu 15 volgende week, en op vakantie was ik met een groep en die schatte mij 16/17. Ik zeggen dat ik 14 ben, hun schrikken zich kapot. Maar het komt ook omdat ik tegen de 1.77 meter ben.

    Vroeger had ik het ook. Ik was 9, en zat nog wel eens op pleintje voorons te hangen enzeu met andere, en toen vroegen ze ook hoe oud ik was, en ik antwoord altijd als mensen dat vragen; wat denk je? nou hun schatte mij 12/13.

    Wie heeft, of had dit ook?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben 12.. maar mensen schatten mij vaak 17/18:O

    Weetje, soms is het handig.. Maar soms ook echt zwaar kut XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik weet het,het is vreselijk slecht&ik doe het nóóóit weer op mijn leeftijd..Maar ik ging mee naar de Zonnebank met mijn ma en ik mocht zoo doorlopen:|


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mij schatten ze ook wel ouder, snap ik soms ook niet helemaal want ik ben nogal klein.


    blame the bully.

    Jah ik ben 1m 78 en ben 15, en ja,ik ben wel trots op men lengte ^^ en sommigen schatten me 18 of vragen zelf of ik al verloofd ben xD dan antwoord ik, neej, ik ga niet trouwen

    Jha khb da oowk!! kbn 13 en ze schatten my 16 fso!!Ö
    Njha.. kbn oowk een meter 73.. majha kvnd da eig ni zo erg hoor da ze mij ouder schattn..

    X

    Jah ik ben 1m 78 en ben 15, en ja,ik ben wel trots op men lengte ^^ en sommigen schatten me 18 of vragen zelf of ik al verloofd ben xD dan antwoord ik, neej, ik ga niet trouwen


    Ik ga nooit van me leven trouwen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mij schatten ze ook wel ouder, snap ik soms ook niet helemaal want ik ben nogal klein.

    Best irritant dan?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Gelukkig heb ik dat nii, ik ben 13 maar ze schatten me meestal rond de 14 x]


    You are the one <33

    ikkuh... werd vandaag aangezien voor me moeder: oudlijk zegt: jij bent zeker de dochter van Riekje (me oma) Ik: neej... de kleindochter. zij: ohxD
    maar meestal wordt ik 15/16 geschat... in oktober wordt ik egt 15(A)


    I am an idiot, I move.

    ik heb dat voor; dat was begin 6de lmeerjaar (ga nu na t 2de middelbaar) en k had net mn haar laten knippen, en ze zeiden dat ik er uit zag alsof ik 15 was

    en nu zeggen ze da k eruit zie als een 16 jarige


    everything you imagined, and more...

    Ik was op vakantie,, en leerde een leuke j0ngen kennen,, we maakten samen een strandwandeling*super-romantisch*,, hy vr0eg toen hoe oud ik was,, ik zei dat ik 13 was maar hy d8 dat ik 18 was xD En ik vr0eg hoe oud hy was,, (ik d8 iets van 18) bleek hy 27 te zijn xD OMG....


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik ben 1.62
    en ik ben 14
    en mensen geloofen me bijna niet als ik zeg dat ik 14 ben :O vanwege me gezicht ofso S:


    don't Worry...Be gay.

    ik , ik ben 13 en wordt geschat als 16 weetje hoe f*cking handig!! op vakantie in frankrijk mogt ik naar de disco voor 16+ kwam er moeiteloos doorheen terwijl mijn vriendin (wél 16) heel veel moeite moest doen om haar leeftijd te bewijzen ^^
    (oke heeft ook nadelen we gingen naar een soort van show en kinderen tot 15 jaar waren goedkoper maar voor mij moesten we de volle mep betalen de vrouw aan de kassa weigerde te geloven dt ik (toen nog O_o 12!!) was!! xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben 14 en ze schatten mij 16/17 ik kan zelfs drank en sigaretten halen.. Niet dat ik rook hoor maar ik moest het een keer van mijn moeder halen..