• Nou uh, misschien domme vraag maar wie heeft ook dat mensen je ouder schatten dan dat je bent? Ik heb dat heel erg, maar het blijkt ook dat ik me ouder gedraag dan dat ik ben! Ik wordt nu 15 volgende week, en op vakantie was ik met een groep en die schatte mij 16/17. Ik zeggen dat ik 14 ben, hun schrikken zich kapot. Maar het komt ook omdat ik tegen de 1.77 meter ben.

    Vroeger had ik het ook. Ik was 9, en zat nog wel eens op pleintje voorons te hangen enzeu met andere, en toen vroegen ze ook hoe oud ik was, en ik antwoord altijd als mensen dat vragen; wat denk je? nou hun schatte mij 12/13.

    Wie heeft, of had dit ook?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben 14Jaar maar mensen op mijn school denken dat ik 16 ben en in de 4de zit omdat ik oogpodlood en die zwarte troep gebruik maar ik ben niet lang ofso


    wtf alleen maar om dat je oogpotlood enzo gebruikt??
    zit je op een strenge kotsschool ofzo?? xD
    of is daar emo en scene nog niet bepaald bekent ;)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ben 13 en iedereen schat me 16/17 xD

    zelfs toen ik naar de dokter moest toen ik acht was, dacht die dat ik 12 was :D


    PoisonTrash on camera

    iedereen die lang is wordt ouder geschat maar ik ben maar 1.65 !! 13 jaartjes en wordt 16 geschat!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ben 13 en iedereen schat me 16/17 xD

    zelfs toen ik naar de dokter moest toen ik acht was, dacht die dat ik 12 was :D


    ik moest 3 maanden geleden toen ik dus nog 12 was naar de dokter.
    en die verwachte dat ik al aan dee pil zat! hij vroeg misschien ligt het aan de pil die je gebruikt
    hoor mijn moed3r meteen ze zit nog niet aan de pil ze is pas 12!
    de dokter kijkt me egt aan van oke...
    en daarna lachte hij en zei dat hij naar mijn geboorte datum had moeten kijken :S


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    vorig jaar toen ik 12 was dachten er sommige mensen dak 16 was en nu schatten ze mij jonger dan dak ben
    ik begin te denken dat het komt door mijn haarkleur, vorig jaar was ik blond en nu heb ik donker bruin haar (It's a strange wordl i'm living in)

    ik was zo op weekend met de muziekkapel en we ware bezig ovr school fzoo en opeens zo een vn zijt gij nog mr 14 (toen was ik dus nog 14) kdacht da gij al 16/17 waart
    ik diep in shok, wnt kvoel mij nu al super oud eiglijk (stiekem)


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    jaah ik heb dat ook gehad ma ik kreeg dan wel eerder pintjes ;)


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    bwa ik had op mijn 13e dat ze dachten dat ik al bijna 16 was en zo groot ben ik niet...
    en ben ik net 15 en mensen schatten me zo ongeweer 17 of 18, mja laat ik niet zeggen dat ik er geen misbruik van heb gemaak hoor x3 ooit x3 komt me best goed uit :P eigelek :$:$ mja da komt omdat ik de brafste ook weer niet ben hea :P


    A Noble was Born in Chaos

    jaa! ik ben 13, 1.80 en lijk.. nou ja hoe zal ik he zeggen.. Ouder als je me snapt :P

    Mensen schatten me 15/16 ofso >.<


    bla bla bla

    Mensen schatten mij altijd rond 16/17 maar ik word al bijna 16. Komt ook omdat ik in de klas zit met mensen van rond die leeftijd.
    Ze schatten mijn zusje ook altijd vet oud sinds een tijdje omdat ze grote tieten heeft en ze is enorm groot xD

    Ik ben 17, ik voel me geen 17 (eerder nog steeds 16) en op vakantie werd ik 19 geschatxD

    njaah, ik ben 1.65 m. en ben 13
    [[bijna 14] jaar :P
    mij schatten ze 17 jaar (huil)

    heb ik ook , ik ben 1.70 en ik ben 14 (jah , ik ben groot) meesten denken dat ik 16/17/18 ben.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ikke
    Niet echt van grote maar voor de rest wel


    Live life limitless.

    Ik heb het wel heeel erg ,, ik ben 14 ik ben 1,65 Meter en ze schatten me 16/17 Maar ja hier komt me verhaal : , Ik reed met me vriendin naar leidendorp , Me vriendin is ook 14 , en we gedragen ons wel ouder dat we zijn, Kijk we reden dus is Leidendorp,en ik vroeg aan me vriendin welke kant ,en we reden dus verder,Staat er op de weg een auto,met 2 jongens er in van 18/19 jaar ,hij riep Hee Meiden, en ging lopen fluiten, Nou ik was melig dus ik lag dubbel,en even laterr,, weer een paar Jongens , Om soms echt GEK van te worden, straks kom ik niet eens meer in een DiscoTheek enz,,