• Mijn kat kwam deze nacht [/rond half 4] echt mega lastig doen. Wouw ze eerst in mijn kleerkast kruipen, maar is ze dan toch maar op de matras onder mijn bed gekropen. Maar mijn bed is van achter voor een deel in elkaar gezakt, waardoor ze dus vast zat.
    Om 4 uur hoorde ik ineens gehuil van kleine katjes. Dus haal ik mijn matras van mijn bed, is ze juist aan het bevallen. Dus ik heb de helft van mijn kamer moeten verhuizen, zodat ze niet meer onder mijn bed lag en ze een rustig plekje had.
    Maar nu heb ik er dus 2 kleine katjes bij. Met de naam Ronaldo & Ramos [/ik & mijn broer wouden er eerst 11, zodat we een voetbal ploeg hadden x)]
    FOTO

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 22:06 ]

    Ahw, mijn poes is bij me op bed bevallen, moest ik om 2 uur s'nachts een nieuwe slaapplaats zoeken. Eerst waren het er ook maar twee, maar in de morgen waren er nog eens 2 extra. Ze noemen Balou, Scar, Jibsy & Goofy. :Y)


    All was well.

    En nu wilt heel Q beschuit met muisjes (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aaaaahw. Hoe lief. Mijn kat kan ook één van deze dagen bevallen, maar wij vertrekken donderdag op reis, dus waarschijnlijk zullen we een cadeautje krijgen als we terugzijn. (cat)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ahh hoe lieeff <3


    Let us die young or let us live forever.

    Ach, ik heb er nu vijf, en eerder dit jaar had ik ook al vijf kittens. Ze zijn zooo lief :3


    There are several things that I have been doing wrong.