• Het komt van de Tokio Hotel fanhyve.
    http://detokiohotelhyve.hyves.nl/forum/2178827/OTJG/AMERIKANEN_STELEN_ONZE_FANACTIE/#searchhyver=&show_reactions_1=12&hub_threadlist_1=1&__state__=1
    & het is niet door mij getypt.


    De Amerikanen willen 15.8.08 onze fanactie jatten! Een duitse fan vroeg ze waarom ze dat deden en toen hebben ze haar uitgescholden? Oke ik snap niet wat er gebeurd maar dit is totale onzin!
    EN om het helemaal mooi te maken stelen ze ook nog de fanactie van de Duitsers met Sterren! Maar dat doen ze op een andere datum. Maar 15.8.08 is een heel belanrgijke datum, namelijk dat het 3 jaar geleden is dat de eerste single uitkwam en de Duitsers zijn zoooooo boos en verdrietig omdat dat 'hun' datum is en de Amerikanen die dag met Tokio Hotel kunnen zijn met ONZE bellen.
    Edit: Ze doen de bellenblaas actie bij 1000 meere.

    Ze vertelden me ook dat die 2 Duitsers morgen naar Peter Hoffman gaan, omdat hij thuis is, en ze hem dan willen vertellen hoe teleurgesteld iedereen is rondom Tokio Hotel en dat ze gewoon NIKS meer doen in Duitsland. Ze doen er echt alles, maar dan ook alles voor om de Duitse fans te ontwijken en als Peter ze een beetje snapt wilt hij mischien wel iets regelen, dus een extra concertje de volgende tour of een TV programma ofz. Want het lijkt alsof TH niet eens meer in Duitsland wilt komen aangezien dit de laatste keer is gebeurd; TH ging dus met het vliegtuig naar Amerika en er waren EEN PAAR Duitsers op het vliegveld, dus ze waren met een groep van 20 ofz? En Tokio Hotel heeft er gewoon alles aan gedaan om ze te ontlopen zodat de fans hun niet zagen en dat is ze goed gelukt ook!


    K weet niet of dit er al opstaat fzeuu maar oké


    "...she made her home in between the pages of books."

    People change, geloof het of niet. Als ik/jij ook zo beroemd werden, zou je je vanzelf ook anders gaan gedragen =)


    Ja. maar ik laat geen mensen in de steek =D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)


    Die nieuwe gast is eng ¬¬
    Saki was veel Goeierder (A)
    En jaa ,,nederlands sijn mijn goeiste vak


    hebbe jullie ne foto van die nieuwe gast?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Ja. maar ik laat geen mensen in de steek =D

    Wie weet xD


    I recycle my thoughts.

    People change, geloof het of niet. Als ik/jij ook zo beroemd werden, zou je je vanzelf ook anders gaan gedragen =)


    Jhaa ,okeej ,,je hbt een punt :P
    En ik bn ook wel blij voor ToHo ensoo dat se sijn doorgebroken alleen sonder de duitse fans ware se nergens ..en ik gun het die amerikanen ook wel maar dan kunnen se tog tenminste hun eigen fanacties bedenken?


    Crack a bottle

    (...)
    Wie weet xD


    Dan geloof je het niet . ^^ en btw ik wordt niet beroemd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik krijg koppijn:|Ik heb honger-.-Vandaag teveel in de zon gelegen daarom misselijk-.- JONGENS WIE KIJKT ER MALCOLM IN THE MIDDLE,simpsons?;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Ja. maar ik laat geen mensen in de steek =D

    Tuurlijk jij kan in alle landen te gelijk zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Emh eigenwaarde?

    Ik wordt gewoon moe van jullie ook maar te proberen aan jullie hoofd te peuteren om deze situatie niet zo freaking eenzijdig te bekijken. Ik ben zelf verzot op Amerika. En als th in Amerika wi zijn is dat hun keus het is hun leven, hun muziek, hun carière. Zij mogen doen wat ze willen. En ze hoeven echt niet terug te komen omdat enkele ontwetende kinders hier van hun oren zitten te maken en een heel continent uit zitten te maken voor dom en lui. Godver hun zijn TH FANS. NET ALS JULLIE.


    als je der moe van word waarom lees je deze topic dan> laat ons lekker hierover discuseren


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Jhaa ,okeej ,,je hbt een punt :P
    En ik bn ook wel blij voor ToHo ensoo dat se sijn doorgebroken alleen sonder de duitse fans ware se nergens ..en ik gun het die amerikanen ook wel maar dan kunnen se tog tenminste hun eigen fanacties bedenken?


    Ik ben ook wel blij voor ze. ^^ echt waar.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    hebbe jullie ne foto van die nieuwe gast?


    Uhh ..nee (A)


    Crack a bottle

    Ik krijg koppijn:|Ik heb honger-.-Vandaag teveel in de zon gelegen daarom misselijk-.- JONGENS WIE KIJKT ER MALCOLM IN THE MIDDLE,simpsons?;P


    IKUHHHHHHH


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Misschien waren ze echt kapot van de vliegreis ofzo, of stikchagrijnig en waren ze bang dat op de fans af te reageren?
    Hihi, ik verzin ook maar wat ter plekke. Ik ben tenminste wel stikchagrijnig na 10 uur gevlogen te hebben.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    als je der moe van word waarom lees je deze topic dan> laat ons lekker hierover discuseren



    AMEN! =D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Dat vraag ik me ook af xD. Ik zou al blij zijn met 1 fan (huil)

    Ik wil wel fan van je zijn(A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Misschien waren ze echt kapot van de vliegreis ofzo, of stikchagrijnig en waren ze bang dat op de fans af te reageren?
    Hihi, ik verzin ook maar wat ter plekke. Ik ben tenminste wel stikchagrijnig na 10 uur gevlogen te hebben.



    ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]