• ik snij mezelf -snij snij-

    Okay natuurlijk snij ik mezelf niet maar ik word zo zot van al die mensen die over emo's denken dat ze depressief zijn en zich alleen maar snijden! Ik heb daar echt haat aan! Ik ben geen eens emo en toch noemen ze me zo! Laatst gingen wat jongens naar me arm kijken of er krassen zaten! [/Niet te vinden natuurlijk!]
    Ook vind ik de kinders die zich emo noemen omdat ze zich snijden stom en als je er alleen al zo uitziet! Je bent emo als je dat van binnen bent en niet van buiten zelfs een huppel kan emo wezen!;) En ik bedoel ik ken genoeg mensen die eruit zien als emo maar het niet zijn!


    Sorry dit moest ik even kwijt!

    xxx Renee


    I do not hook up.

    Ik bén geen emo maar sneed mezelf wel >< Ik word ook Emo genoemd maatr ben het niet, punt uit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik bén geen emo maar sneed mezelf wel >< Ik word ook Emo genoemd maatr ben het niet, punt uit.

    Ja das echt zo stom!


    I do not hook up.

    Njah ik word dagelijks emo genoemd omdat ik skinny's draag en All Stars. En soms een Arafat sjaal maar no big deal! Ik ben het ook zat hoowr dat ze me voor emo houden want dan ben ik niét. Zoals ik al eerder heb gezetg : Emo is géén ding dat je van dag op dag kan zeggen van, Oké nù ben ik emo en morgen niet meer. Emo is géén subcultuur! Emo is afkorting van emotioneel en dat wil dus zeggen dat dat aan je karakter enzo ligt. Niet aan je kledingstyl of jezelf snijden.

    Njah ik word dagelijks emo genoemd omdat ik skinny's draag en All Stars. En soms een Arafat sjaal maar no big deal! Ik ben het ook zat hoowr dat ze me voor emo houden want dan ben ik niét. Zoals ik al eerder heb gezetg : Emo is géén ding dat je van dag op dag kan zeggen van, Oké nù ben ik emo en morgen niet meer. Emo is géén subcultuur! Emo is afkorting van emotioneel en dat wil dus zeggen dat dat aan je karakter enzo ligt. Niet aan je kledingstyl of jezelf snijden.

    AMEN.(A)


    I do not hook up.

    Yay Renee <333 Je bent het met me eens! Leuk leuk ! *bouwt een feestje maar stopt* Wil je anders mee feestje bouwen?

    jah dat is, soms dan vraag je aan de mensen, "wat versta jij onder emo" en dan zeggen ze allemaal; "snijden en depri"

    ma da klopt van gene kanten.


    everything you imagined, and more...

    jah dat is, soms dan vraag je aan de mensen, "wat versta jij onder emo" en dan zeggen ze allemaal; "snijden en depri"

    ma da klopt van gene kanten.

    Als ze dat ana mij zouden vragen zou ik zeggen; Lekkere jongens:P
    Maar dat is neit serieus:P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yay Renee <333 Je bent het met me eens! Leuk leuk ! *bouwt een feestje maar stopt* Wil je anders mee feestje bouwen?

    Ja *zet feest mutsje op* Oo jij draagt btw de zelfde kleren als mij (A)


    I do not hook up.

    (...)
    Als ze dat ana mij zouden vragen zou ik zeggen; Lekkere jongens:P
    Maar dat is neit serieus:P

    Ik zou dan gewoon dit zeggen:
    Om het maar even grof te zeggen(A) Vewt Ghaile jongens! :9~


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    (...)
    Ik zou dan gewoon dit zeggen:
    Om het maar even grof te zeggen(A) Vewt Ghaile jongens! :9~

    Dat bedoel ik ook^^
    En als ze 'fuck Tokio Hotel' roepen zeg ik dat ik eht wle zou willen^^.
    Maar dat is automatisme voor mij =D [/off topic]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Dat bedoel ik ook^^
    En als ze 'fuck Tokio Hotel' roepen zeg ik dat ik eht wle zou willen^^.
    Maar dat is automatisme voor mij =D [/off topic]

    Bij mij ook maar als je gewoon tegen die mensen zegt hoe ik het zeg komt het leuker over i mean ;)


    I do not hook up.

    Mensen noemen mij ook emo =.=''
    I'm freakin just not >.< Zo zie ik er niet uit. Ga mezelf niet in een hokje proppen. Nog erger als ze me wemo noemen - ik WIL niet eens freakin' emo zijn! Hoe kan ik dan wannabe-emo zijn!? Het is gwn niet mijn stijl >.<
    Ik snap heel dat 'het is geen stijl' ook niet helemaal hoor. Ik bedoel. Já het is een muziekstijl, maar het staat óók gewoon bekend als een kledingstijl. Als je emo zegt weet iedereen wat je bedoelt. Veel makkelijker om gewoon te zeggen dat iemand stíjl 'emo' is. Nee dan zíjn ze het inderdaad niet, al is hun stijl zo. Maargoed, mijn mening.
    & Ik snee mezelf eerst. Ik ging best wel door een moeilijke tijd, en toen ben ik dat gaan doen. Maar ben gestopt. Wat nog best lastig was. Het klinkt veel stommer dan het is. Als je het eenmaal doet is het heel verslavend. >.< En ik voelde me dan altijd voor eventjes beter, en daarna weer tien keer slechter. Maarja, ik praat nu gewoon over dingen als ik ze voel, in plaats van ze op te kroppen. Dat hoofdstuk heb ik ook echt gewoon afgesloten.


    Mew <3

    (...)
    Ja *zet feest mutsje op* Oo jij draagt btw de zelfde kleren als mij (A)


    Wahah lekker vetgeil dat we dezelfde kleren bragen ^^

    Njah, we hebben dus allebei supergoede smaak als het op kleding aankomt x'D

    (...)

    Wahah lekker vetgeil dat we dezelfde kleren bragen ^^

    Njah, we hebben dus allebei supergoede smaak als het op kleding aankomt x'D

    Ja echt wel :9~ En en weet je ik was mijn hello kitty clipje kwijt al meer dan een week en ik doe mijn kast open om een riem te pakken en wat volt eruit? *Spannend muziekje* MIJN HELLO KITTY KLIPJE(H)


    I do not hook up.