• Het komt van de Tokio Hotel fanhyve.
    http://detokiohotelhyve.hyves.nl/forum/2178827/OTJG/AMERIKANEN_STELEN_ONZE_FANACTIE/#searchhyver=&show_reactions_1=12&hub_threadlist_1=1&__state__=1
    & het is niet door mij getypt.


    De Amerikanen willen 15.8.08 onze fanactie jatten! Een duitse fan vroeg ze waarom ze dat deden en toen hebben ze haar uitgescholden? Oke ik snap niet wat er gebeurd maar dit is totale onzin!
    EN om het helemaal mooi te maken stelen ze ook nog de fanactie van de Duitsers met Sterren! Maar dat doen ze op een andere datum. Maar 15.8.08 is een heel belanrgijke datum, namelijk dat het 3 jaar geleden is dat de eerste single uitkwam en de Duitsers zijn zoooooo boos en verdrietig omdat dat 'hun' datum is en de Amerikanen die dag met Tokio Hotel kunnen zijn met ONZE bellen.
    Edit: Ze doen de bellenblaas actie bij 1000 meere.

    Ze vertelden me ook dat die 2 Duitsers morgen naar Peter Hoffman gaan, omdat hij thuis is, en ze hem dan willen vertellen hoe teleurgesteld iedereen is rondom Tokio Hotel en dat ze gewoon NIKS meer doen in Duitsland. Ze doen er echt alles, maar dan ook alles voor om de Duitse fans te ontwijken en als Peter ze een beetje snapt wilt hij mischien wel iets regelen, dus een extra concertje de volgende tour of een TV programma ofz. Want het lijkt alsof TH niet eens meer in Duitsland wilt komen aangezien dit de laatste keer is gebeurd; TH ging dus met het vliegtuig naar Amerika en er waren EEN PAAR Duitsers op het vliegveld, dus ze waren met een groep van 20 ofz? En Tokio Hotel heeft er gewoon alles aan gedaan om ze te ontlopen zodat de fans hun niet zagen en dat is ze goed gelukt ook!


    K weet niet of dit er al opstaat fzeuu maar oké


    "...she made her home in between the pages of books."

    Mensen deze topic wordt sloom.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weet je,Eerst kreeg ik een Energie stoot door de liedjes van TH,ik werdt hyper en ik kreeg een warm gevoel van binnen,maar dat is minder geworden,ik luister dus nu aleen maar die Grunt band van die Hele Harde Hardrock en metall bands, en ik blijf ook steeds nieuwe spullen van TH kopen laatst heb ik handschoenen en een vest gekocht van tH wat niet al te goedkoop was en in de vakantie heb ik twee spandoeken gekcoht met hun pica erop,nu denk ik so van waar ben ik mee besig

    Ik koop nit zoveel spullen..Ik vind het zonde voor als ik geen fan meer ben;S ik heb 2 t-shirts,vest en een stickerboek Meer niet..Ja en paar gekochte posters=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik luisterde sowieso bijna nooit naar TH =).
    Maar toch was ik een über fan xD


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik koop nit zoveel spullen..Ik vind het zonde voor als ik geen fan meer ben;S ik heb 2 t-shirts,vest en een stickerboek Meer niet..Ja en paar gekochte posters=D

    Ik heb 3 t-shirts, een vest, sjaal, mok, en ik vind te veel posters.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik luisterde sowieso bijna nooit naar TH =).
    Maar toch was ik een über fan xD


    xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar mischien komt het ook door omdat we een beetje de liedjes zat zijn,mischien zijn we toe aan die nieuwe album die uitkomst weet ik veel waneer


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mahaha, ik beloof dat als ik één van hen vier tegenkom, dat ik ze zal aanspreken (cool)
    [/fantasie]


    I recycle my thoughts.

    Maar mischien komt het ook door omdat we een beetje de liedjes zat zijn,mischien zijn we toe aan die nieuwe album die uitkomst weet ik veel waneer


    Mijn moeder zei laatst ook zo, wanneer komt die nieuwe cd uit, ik hoor alleen maar dezelfde nummers, ik wordt er stront ziek van.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ik heb 3 t-shirts, een vest, sjaal, mok, en ik vind te veel posters.

    Bij concerten voel ik me altijd zo'n buitenbeen,Als ik in de rij kom staan word ik altijd bekeken=D ik ben geen emo of what..Iedereen had allemaal tokio hotel kleren/Schoenen/buttons/oorbellen enz.Kom ik eraan met alleen een vest;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mahaha, ik beloof dat als ik één van hen vier tegenkom, dat ik ze zal aanspreken (cool)
    [/fantasie]

    Ik kan niet eens Duits. ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar mischien komt het ook door omdat we een beetje de liedjes zat zijn,mischien zijn we toe aan die nieuwe album die uitkomst weet ik veel waneer

    Daar heb je 100% gelijk in. Iedereen wordt soms een beetje gek om telkens hetzelfde liedje te horen. Maarja, Bill is er dus druk mee bezig dus dat zal straks wel weer een postitief iets zijn (yeah)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Bij concerten voel ik me altijd zo'n buitenbeen,Als ik in de rij kom staan word ik altijd bekeken=D ik ben geen emo of what..Iedereen had allemaal tokio hotel kleren/Schoenen/buttons/oorbellen enz.Kom ik eraan met alleen een vest;P


    Kan jou het schelen? Je komt voor de muziek toch?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ik kan niet eens Duits. ><

    Lol, ik wel (cat)


    I recycle my thoughts.

    Verneukte amerikanen,,
    Okkej ,,leuk voor TOHo dat se in amerika doorbreken maar dan hoeven se hun aller eerste fans nog niet opeens te gaan onwijken ¬¬
    En ik mag die amerikanen niet ,,se sijn niet eens slim gnoeg om een eigen fanactie te versinnen ¬¬
    Domme mensjes daar,,of se sijn gwn te lui ,,da kan ook :P
    EN Saki is ontslagen :(


    Crack a bottle

    ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]