• HAHAHA. :'DD Freaking hilarious :Y)
    Mijn broer zei het net tegen me, het stond op facebook. Blijkbaar is het echt waar, maar weet iemand er meer over?

    hij maakt mijn dag goed, jonge. Sorry als er al een topic over is, maar ik vond niets.

    EDIT: er is een groep op Facebook: 'Omg, Justin Bieber got caught smoking WEED', maar ik krijg die foto niet open.


    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 15:13 ]


    All was well.

    Hiphopqueen schreef:
    ik ben het me Strobelight eens.

    Als tokio hotel het was zouden we allemaal zeggen: oohh dat is maar een keer en dat doen ze nooit meer.
    Wedden? En weetje boeiend of iemand blowt. gaa naar de coffeeshop en je ziet er genoeg.


    Zelfs al is het tokio hotel ik zou dan zeggen faja want je ziet ze al roken op foto's.. en ik heb al zoveel over ze gelezen dat het me toch niet zou verbazen ik zou lachen en zeggen tjaa eigenschuld.


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Hij is ook maar een mens..

    ahahahah, little sneaky bastard. 16 jaar, denkt dat hij stoer is, word gezien als lief jongetje, gaat wiet roken HAHAHA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Skittles schreef:
    (...)

    hoe noem jij het dan?

    Jíj maakt hier een discussie van. Wel rustig houden aub, dit is gewoon een 'geruchten-topic' en geen topic om er op los te gaan rellen (:

    @topic; Haha, kijk dat kleine jongetje toch 'stoer' zijn (':


    your eyes are like stars in the night.

    You need to be kidding me :'D

    Nouja, mijn favoriete rapper doet het, en een van m'n favoriete acteurs ook.
    C'mon, hij is 16. Iedereen doet dat wel eens.

    (Hoewel, op een eerdere reactie: YEAH! Spank that kid!)


    You move me ......... Kurt

    Hebk ook gezien maazr das FAKE.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    dat had eidereen kunnen gebeuren hij blijft lekker
    (H)justin(H):9~


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Hiphopqueen schreef:
    ik ben het me Strobelight eens.

    Als tokio hotel het was zouden we allemaal zeggen: oohh dat is maar een keer en dat doen ze nooit meer.
    Wedden? En weetje boeiend of iemand blowt. gaa naar de coffeeshop en je ziet er genoeg.

    Welles? Wat is dat nou weer voor iets. :8


    All was well.

    Hij moet het toch ooit eens proberen? :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Laat die kneus lekker wiet roken :Y)

    Lekker voorbeeld is hij voor zijn fans. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Strobelight schreef:
    Alsof er hier geen mensen zijn die wiet doen ? ;d


    Inderdaad. - Me en nog een paar included -
    Maar goed, het is wel melig aangezien het nu nog duidelijker wordt hoe schijnheilig hij is. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Forlan schreef:
    ahahahah, little sneaky bastard. 16 jaar, denkt dat hij stoer is, word gezien als lief jongetje, gaat wiet roken HAHAHA.


    Haha, nou je het zegt! Misschien is het eigenlijk wel niet zo 'stiekem' gedaan! Ik mag jou echt, met je 9 van de 10x bullseye. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Veel mensen experimenteren met wiet enzo hoor;o

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 16:44 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Mhuaua, wat een stoere jongen is het toch ook (krul)


    -