• ik zou graag eens willen weten wat jullie van michael vind is hij hot or not ?

    pleas reacties


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    In de jaren '80 was hij echt een mooie man.
    En zijn muziek is altijd al super geweest.
    Gone Too Soon, maar ik weet zeker dat hij het toch beter heeft hierboven ondanks dat zijn kinderen achterblijven waar hij zielsveel van hield.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hot


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dood.
    en ik vind het belachelijk hoe je werd doodgegooid met al die ringtones etc. etc. wat een klootzakken. famillieleden die op tv (in NL notabene) als jurylid in een nieuwe MJ talentenjacht zitten... heb er geen woorden voor eigenlijk. diep triest.


    waarom is het zo godse koud? :(

    Not. Ik mag die kerel gewoon niet. En dat kruisgrijpen irriteert zo hard en ziet er nasty uit. -_- Verder liegt hij over vanalles en doet hij van die vage dingen waardoor je er om vraagt om negatief in de media te komen (ahum kinderen in je bed laten slapen met jou er bij maar niet aan ze zitten ahum) sure ahum.

    Zijn fans zijn ook vaak echt gestoord. Als je ook maar durft te zeggen dat je iemand beter vind dan Michael Jackson, nou, dan word je voor van alles en nog wat uitgemaakt (zelf vaak zat meegemaakt -_-) Jeez.. zijn muziek vind ik gewoon niks .

    Not dus. (krul)

    FrmYesterday schreef:
    Dood.
    en ik vind het belachelijk hoe je werd doodgegooid met al die ringtones etc. etc. wat een klootzakken. famillieleden die op tv (in NL notabene) als jurylid in een nieuwe MJ talentenjacht zitten... heb er geen woorden voor eigenlijk. diep triest.


    Natuurlijk hebben die het moeilijk, maar door zijn muziek zal MJ wel blijven leven.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Natuurlijk hebben die het moeilijk, maar door zijn muziek zal MJ wel blijven leven.

    Joh, die familie spoort niet. Komen gezellig in de jury zitten voor zo'n B-programma op dat kut sbs6 alleen maar om geld op te strijken over de rug van hun dode broer. Walgelijk gewoon.

    Jean schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot


    effort never betrays you

    Jean schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    dank u allemaal voor julie mening
    conclusie
    vroeger:hot
    nu:not
    muziek:hot


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    definitely not...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    dood en not


    Shoganai i ne~

    Galvanize schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot


    klopt helemaal!


    Even a white rose has a black shadow.

    Hot


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Galvanize schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot


    (Be)lieve in (you)rself

    Jacksass schreef:
    Qua uiterlijk: not.
    Muziek: sinds zijn dood werd je er een maand lang mee dood gegooit en ik werd er gek van maar zijn nummers zijn wel mooi dus dat is wel hot.


    Hope goes lost but never dies.