• ik zou graag eens willen weten wat jullie van michael vind is hij hot or not ?

    pleas reacties


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Galvanize schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Vroeger: Hot!
    Muziek: HOT!
    Nu: Hot!

    ...MJ obsessie xD


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Eww ik haat die vent.. lelijke enge pedofiel.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:18 ]


    ars moriendi

    not.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    uiterlijk vroeger ; Hot
    Uiterlijk nu ; Not
    muziek ; Hot

    alles is wel hot behalve dat zijn verkleurde huid x/


    =

    Stekelenburg schreef:
    Eww ik haat die vent.. lelijke enge pedofiel.


    heb een beetje respect hij is geen pedo hij heeft gewoon geen normale kinder jeugd gehad waardoor hij graag met kinderen om ging

    Hoe zou jij zijn als je werd gedwongen muziek te maken en je jeugd werd afgepakt en je niet met je vriendjes kon spelen maar alleen moest zingen tegen je wil? NOU?


    =

    Believers schreef:
    (...)

    Maar hij is dood.


    Je bent echt Dom als je niet begrijpt wat zei bedoelt. >.>


    =

    Galvanize schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    heb een beetje respect hij is geen pedo hij heeft gewoon geen normale kinder jeugd gehad waardoor hij graag met kinderen om ging

    Hoe zou jij zijn als je werd gedwongen muziek te maken en je jeugd werd afgepakt en je niet met je vriendjes kon spelen maar alleen moest zingen tegen je wil? NOU?

    Doe normaal man, als ik die kerel toch gewoon een vieze kruisgrijper vind moet ik dat toch weten? Alleen omdattie toevallig Michael Jackson heet en overgewaardeerd is, hoef ik hem nog niet leuk te vinden? =S Respecteer jij maar eens andere meningen.


    ars moriendi

    Zijn dansjes zijn hot, hijzelf is not.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hot hot hot!


    None but ourselves can free our minds.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Doe normaal man, als ik die kerel toch gewoon een vieze kruisgrijper vind moet ik dat toch weten? Alleen omdattie toevallig Michael Jackson heet en overgewaardeerd is, hoef ik hem nog niet leuk te vinden? =S Respecteer jij maar eens andere meningen.


    Ik zeg toch niet dat je hem leuk moet vinden ik zeg alleen dat je een beetje respect moet hebben voor de mensen die hem wel waarderen en hem niet zomaar moet beledigen.


    =

    Galvanize schreef:
    Vroeger: Hot
    Nu: Not
    Muziek: Hot

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Ik zeg toch niet dat je hem leuk moet vinden ik zeg alleen dat je een beetje respect moet hebben voor de mensen die hem wel waarderen en hem niet zomaar moet beledigen.

    nee je zei dat ik respect moest hebben voor hem. En nee, dat heb ik niet. Totaal niet. En als hij tegen zijn zin in moest zingen als kind, waarom zong hij dan nog steeds toen hij volwassen was? Hij had gewoon kunnen stoppen.


    ars moriendi

    Ik zie nergens Hem in mijn reactie staan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 17:20 ]


    =