• Werken is cool (krul)


    -

    Whipple schreef:
    wow ineens is hie rleven x;D

    En dat allemaal door mijn scheldwoordentopic. -is trots- x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik krijg het warm van dit topic, omdat ik telkens vet spastisch snel wil reageren, hahahah -kansloos-



    Ik zit me hier suf te lachen. Ook toen ik net even draaien was in dat andere topic, in 4 minuten tijd waren er 3 nieuwe pagina's bij die ik in moest halen. ._.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geesz schreef:
    (...)

    WHAJAJAJAJA lijkt op het geluid dat mijn ex maakt als hij klaarkomt. Nu lig ik plat. : D

    :|
    what.. the FUCK. LOL!


    I live for the applause, you will die for it.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hihihi - grin -
    Dat was nog eens leuk. :'D


    Hoeveel had ze nou op? Een breezer? :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Jij bent mijn mattie, dus je bééééééént cool! (cool)

    Jij bent ook mijn mattie dus jij bent óóóóóóóók cooooool, dus dan zijn we samen cool!(cool)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    En dat allemaal door mijn scheldwoordentopic. -is trots- x'D

    De eer gaat naar jou! Voor het levend maken van het offtopic _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    (...)

    Nee, haha. Hij ging een ander wijf neuken voor twee gram wiet, echt ernstig. I'm soooo glad that it's over :'DD


    Haha dat is ernstig. Ik heb nooit geneukt voor wiet, ben het niet van plan ook. Koop m'n eigen shit, op zo'n manier hoef ik het niet.

    Maar omg... heb jij dan geen buikpijn gehad van het lachen als hij kwam? :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Conflate schreef:
    (...)
    Jij bent ook mijn mattie dus jij bent óóóóóóóók cooooool, dus dan zijn we samen cool!(cool)


    En we hebben dezelfde obsessie, dus MUWHAHAHAHAHAHAAA.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    WHATATATAAJAAAA @ 0.30 ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Geesz schreef:
    (...)

    Hoeveel had ze nou op? Een breezer? :'D


    2 geloof ik? Ongeveer? :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)


    Ik zit me hier suf te lachen. Ook toen ik net even draaien was in dat andere topic, in 4 minuten tijd waren er 3 nieuwe pagina's bij die ik in moest halen. ._.

    Ja dat heb ik ook. Ik verwaarloos mensen die op msn tegen me praten, want ik heb geen zin om dan weer die pagina's te moeten bijwerken haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet naar de wc maar ik durf niet en ik wil niks missen. Dus nu heb ik zin om mn laptop mee te nemen naar de wc ;_;


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Afterlife schreef:
    (...)

    Haha dat is ernstig. Ik heb nooit geneukt voor wiet, ben het niet van plan ook. Koop m'n eigen shit, op zo'n manier hoef ik het niet.

    Maar omg... heb jij dan geen buikpijn gehad van het lachen als hij kwam? :'D


    Ik dacht eerst dat er een nijlpaard werd gewurgd in de achtertuin. Toen hoorde ik hem hijgen. Daaaamn, ik moest echt janken van het lachen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    CRonaldo schreef:
    Ik moet naar de wc maar ik durf niet en ik wil niks missen. Dus nu heb ik zin om mn laptop mee te nemen naar de wc ;_;

    Of je pakt de WC op en schuift 'm naar je laptop toe.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geesz schreef:
    (...)

    WHAJAJAJAJA lijkt op het geluid dat mijn ex maakt als hij klaarkomt. Nu lig ik plat. : D

    Lol, had je dat niet op kunnen nemen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.